KAKO RADI KOMPARE

 Pomažemo ti brzo i besplatno da kupiš za sebe povoljnije osiguranje, brži internet i bolje TV programe

1

Usporedi cijene

Bilo da tražiš jeftinije auto osiguranje, kvalitetnije dopunsko, brži internet ili bolje TV kanale kod nas na jednom mjestu usporediš ponude gotovo svih ponuđača.

2

Pričekaj povratni kontakt

70 educiranih Kompareovaca u malom prstu imaju sitna slova i znaju svaku moguću caku. Nazvat će te, odgovoriti na pitanja, potruditi se da dobiješ bolju uslugu i veći popust.

3

Odaberi i kupi

Kad pronađeš uslugu koja ti najviše odgovara ne trebaš nikoga čekati ili gubiti vrijeme obilazeći poslovnice. Obaviš sve iz udobnosti svog doma.

 Česta pitanja

Kompare usluga je za svakog korisnika besplatna i uvijek će tako biti. Živimo od provizije koju naplatimo telekom operaterima i osiguravajućim kućama svaki put kad kupiš preko nas.

Na Kompare možeš odabrati i kupiti policu auto obveznog i kasko osiguranja, dopunsko zdravstveno osiguranje ili putno osiguranje. Usporediš ponude, odabereš i zatražiš onu koja ti najviše odgovara i pričekaš da ti se javi naš prodajni savjetnik koji će ti pomoći da ponudu dodatno prilagodiš sebi.

S obzirom na to da su osiguranja i telekom usluge komplicirani proizvodi i da surađujemo s preko 20 partnera, prodajni savjetnici su tu kako bi ubrzali proces, posvetili se svakom našem kupcu individualno i omogućili kupovinu prilagođene ponude. Da te ne bi gnjavili dugim formama, prodajni savjetnik mailom ili telefonski provjerava i podatke na temelju kojih se izrađuje ponuda.

Iz sektora osiguranja: Adriatic osiguranje d.d., Agram Life osiguranje d.d., Allianz Hrvatska d.d., Croatia osiguranje d.d., Euroherc osiguranje d.d., Generali osiguranje d.d., Generali zavarovalnica d.d. Podružnica Zagreb za osiguranje, Grawe Hrvatska d.d., Merkur osiguranje d.d., Sava osiguranje d.d. Podružnica Hrvatska, Triglav osiguranje d.d., Uniqa osiguranje d.d. i Wiener osiguranje Vienna Insurance Group d.d.Croatia osiguranje mirovinsko društvo za upravljanje dobrovoljnim mirovinskim fondom d.o.o. Iz sektora telekomunikacija: Hrvatski Telekom d.d., Iskon Internet d.d., Optima telekom d.d., Tele2 d.o.o., A1 Hrvatska d.d. i HP Produkcija d.o.o.

Ukoliko je ugovor o osiguranju sklopljen s rokom trajanja od mjesec dana ili dulje, ugovaratelj osiguranja ima pravo jednostrano
raskinuti ugovor o osiguranju u roku od 14 (četrnaest) dana od dana sklapanja ugovora o osiguranju, bez navođenja razloga, pod uvjetom da osiguranje nije započelo (primjerice, autoobvezno osiguranje započinje prolaskom tehničkog pregleda vozila).

Za svaku ugovorenu telekom uslugu imaš 14 dana u roku kojih se možeš predomisliti i raskinuti ugovor.

Hanfa skreće pozornost korisnicima usluga osiguranja da obrate pozornost na uvjete osiguranja po kojima su sklopili ugovor o osiguranju, a s obzirom na moguća isključenja obveze osiguratelja radi proglašenja pandemije koronavirusa (COVID-19) dana 11. ožujka 2020. od strane Svjetske zdravstvene organizacije (engl. World Health Organization) te proglašenja epidemije u Republici Hrvatskoj.

Prodajni savjetnik će provjeriti dostupnost usluga kod svih nacionalnih telekom operatera, složiti i poslati ti ponudu putem email. Kada se odlučiš za ugovaranje dovoljno je snimiti razgovor u kojem će jasno biti definiran sadržaj usluge.

Premiju osiguranja možeš platiti jednokratno uplatnicom i karticama ili do 12 rata bez kamata svim kreditnim i nekim debitnim karticama. Dostava je potpuno besplatna i brza jer ti policu odmah šaljemo na email.

Kompare poštuje sve relevantne zakone i GDPR odredbu. Naša dužnost je pomoći svakome tko putem našeg weba zatraži pomoć, a podatke ne prosljeđujemo trećim osobama. Podaci se obrađuju samo u svrhu koja je jasno istaknuta.

Ponude koje možeš dobiti preko Kompare prodajnog savjetnika često nisu dostupne direktno u poslovnici partnera. Zato je preporuka da odabranu ponudu kupiš na Kompare, brže je i jednostavnije.

Svaki put kad kupiš policu osiguranja ili ugovoriš telekom uslugu na kompare.hr, naplaćujemo proviziju partneru.

Uzimajući u obzir ove izvanredne okolnosti, HANFA napominje kako će s posebnom pozornošću pratiti zbivanja u sektoru osiguranja pri čemu će naglasak biti stavljen na korektno postupanje prema klijentima. Klijente se ovim putem upućuje da u odnosu na izvršenje obveza iz ugovora o osiguranju društvu za osiguranje mogu podnijeti prigovor, a na koje je društvo za osiguranje u skladu sa zakonskim odredbama dužno odgovoriti u roku od 15 dana od dana primitka.
U slučaju daljnjih prijepora s društvima za osiguranje, postoji mogućnost podnošenja predstavke HANFA-i (adresa elektroničke pošte: potrosaci@hanfa.hr, telefon: 01 6173 493), no napominjemo kako HANFA nije nadležna za donošenje odluke o osnovanosti i visini odštetnog zahtjeva.

Dodatno, klijentima je u slučaju prijepora sa društvom za osiguranje na raspolaganju postupak mirenja koji se može pokrenuti pred Centrom za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori ili pri Hrvatskom uredu za osiguranje. Detaljnije odredbe o pokretanju postupka mirenja moguće je pronaći na stranicama Hrvatske gospodarske komore www.hgk.hr, odnosno Hrvatskog ureda za osiguranje www.huo.hr.

Prijavi se na newsletter i
ne propusti priliku za pravu uštedu

KOMPARE SERVIS

Kompareovci Iskustva kupaca Za partnere Poslovi Poslovni podaci Uredi i kontakt

ONLINE KUPOVINA

Kompare poklon bon Postupak ugovaranja Načini plaćanja Česta pitanja Podaci i upute za plaćanje Provjera police dopunskog zdravstvenog osiguranja Upute za refundaciju i ugovorne ustanove

SIGURNOST KUPACA

Informacije o obradi osobnih podataka Pravne obavijesti Privole i pritužbe Otkazivanje ugovora i raskid police Obavijest potrošačima Akcije u osiguranju Zakonski termini za vrstu osiguranja

Načini plaćanja

Jednokratno općom uplatnicom ili karticama do 12 rata bez kamata.

OBRADA PODATAKA
Korištenjem Kompare usluge i popunjavanjem ovih podataka aktivno pristaješ da te kontaktiramo i ispunimo svoju svrhu - pomognemo ti pronaći i kupiti osiguranje baš po tvojoj mjeri. Pročitaj više u Informacije o obradi osobnih podataka.

POVLAČENJE PRIVOLA
U slučaju da u bilo kojem trenutku promjeniš mišljenje i naša pomoć ti više ne bude potrebna, možeš povući dopuštenje za korištenje podataka slanjem maila na szop@kompare.hr ili popunjavanjem ovoga obrasca.

© 2012-2020 kompare.hr

Distribuciju osiguranja omogućuje posrednik u osiguranju Custodia d.o.o za zastupanje u osiguranju
HANFA Datum dozvole za rad 09.08.2013.,Klasa dozvole za rad UP/I-453-02/13-37/38

whatsapp
Viber