Usporedivo bolji Dan žena uz donaciju udrugama u Rijeci i Osijeku

Dan žena nije samo prilika za čestitke i cvijeće – to je podsjetnik na borbu za ravnopravnost i sigurnost svake žene. Nažalost, za mnoge žene stvarnost je daleko od sigurne. Svakih 15 minuta jedna žena u Hrvatskoj doživi nasilje.

Zato smo ove godine Dan žena obilježili na poseban način – donacijom udrugama za žrtve obiteljskog nasilja.

Usporedivo bolja donacija

Povodom Dana žena, u petak (7. ožujka), proveli smo humanitarnu akciju.

Od svake prodaje izdvojili smo 3€ zarade, te prikupili ukupno – 2.256€ donacije!

Prikupljena sredstva ravnomjerno smo raspodijeliti između Skloništa za žrtve obiteljskog nasilja u Osijeku i Udruge Uzor u Rijeci.

Čime se bave udruge?

Sklonište za žrtve obiteljskog nasilja u Osijeku žrtvama nasilja pruža privremeni smještaj, prehranu, psihosocijalnu pomoć, kao i pomoć u obavljanju svakodnevnih aktivnosti.


Udruga Uzor u Rijeci provodi tri temeljna programa: sklonište i savjetovalište za žene i djecu žrtve nasilja, rad s kazneno prijavljenim mladima te program psihosocijalnog tretmana za počinitelje nasilja u obitelji.

Što na ovu inicijativu kaže naš predsjednik uprave?

Ovo je samo jedna od humanitarnih inicijativa kojima smo se uključili u posljednjih 13 godina rada. Prošle godine, donirali smo ukupno 9.102€ udrugama Nismo Same, Akademiji zdravog življenja te Azilima u Rijeci i Osijeku.

Prvu ovogodišnju akciju prokomentirao je Bojan Radlović, predsjednik uprave kompare.hr.

“Izuzetno nam je drago što smo i ove godine imali priliku podržati udruge koje pomažu ženama. Posebno nas veseli što je ovogodišnja inicijativa polučila još bolje rezultate u odnosu na prethodnu. Želimo poslati jasnu poruku – nasilje jednostavno nema mjesta u našem društvu. Hvala svima koji su se uključili i podržali nas.”

Ovo je mali, ali važan korak u pružanju pomoći onima kojima je najpotrebnija. Hvala vam što s nama gradite usporedivo bolje sutra!

Karlo König

Karlo König

Voditelj marketing odjela

Karlo je voditelj marketinga s bogatim iskustvom u startupovima, poduzetništvu i korporativnom svijetu. Pod njegovim je vodstvom kompare.hr osvježio brend, pokrenuo prve velike marketinške kampanje i prepjevao talijanski klasik u koompaare haa-er.

Karlo je voditelj marketinga s bogatim iskustvom u startupovima, poduzetništvu i korporativnom svijetu. Pod njegovim je vodstvom kompare.hr osvježio brend, pokrenuo prve velike marketinške kampanje i prepjevao talijanski klasik u koompaare haa-er.