Ako ste se ikada pitali koji je to mjesec u kojemu najviše volimo kupovati automobile, odgovor je – srpanj. Ljetni mjesec koji je, barem prošle godine u Hrvatskoj, bio mjesec u kojemu je zabilježeno najviše tehničkih pregleda, a samim tim i postupaka registracije.
U srpnju 210.699 tehničkih pregleda
Prema podacima Centra za vozila Hrvatske, naime, u samo srpnju 2018. godine, u svim tehničkim stanicama diljem Lijepe naše, obavljeno je 210.699 redovnih i izvanrednih tehničkih pregleda, što je doista respektabilna brojka.
S više od 10 posto obavljenih pregleda na godišnjoj razini, srpanj ujedno predstavlja i mjesec u kojemu ćete najdulje čekati na tehnički pregled.
Ne volite čekati? Na registraciju zimi!
Ako spadate u red onih koji vrlo teško podnose redove, najpametnije vam je automobil registrirati u periodu od studenog do veljače, kada Stanice za tehnički pregled bilježe i do petinu manji promet u odnosu za ostatak godine. Što nije nimalo nelogično, s obzirom na to da je manja vjerojatnost da će se tijekom tih hladnih mjeseci registrirati vozila koja se koriste tijekom zime, poput motocikala, ali i traktora.
Lijepo vrijeme i kvartalni rezultati
No, vratimo se „misterioznom” srpnju. Kao osnovne razloge za poveći broj registracija, stručnjaci spominju lijepo vrijeme, laganiji poslovni tempo, skorašnju sezonu godišnjih odmora, ali i kvartalne rezultate prodavatelja automobila.
Ako niste u građevinskom ili turističkom sektoru, sva je prigoda da vam je radni tempo u srpnju ipak lakši nego prethodnih mjeseci u godini, i to ne samo ako radite u školi.
Kupnja prije godišnjeg odmora
Ako već nabavljate automobil, u interesu vam je završiti kupnju prije godišnjeg odmora na koji u najvećem broju najčešće krećemo početkom kolovoza. Osim ljetnog, većina nas uživa i u zimskom godišnjem odmoru, ali to je doba godine kada vlada božićna groznica. Usto, tijekom velikih hladnoća, a posebice poledice, auto-saloni nam nisu pri vrhu prioriteta.
Neodoljive promotivne akcije
S druge strane, auto-kuće uspješnost prodaje najčešće mjere na polugodišnjoj, odnosno tromjesečnoj razini. A to obično dovodi do raznih promocija koje ciljaju upravo na kraj lipnja, kada ujedno završava prvo polugodište. Akcijske ponude vama će pomoći da donesete konačnu odluku o odabiru automobila, a trgovcu da ispuni kvartalne ciljeve prodaje.
Sljedeća sezona možda donese neke nove trendove i možda neki novi mjesec u godini srpnju preuzme krunu najuspješnijeg u godini, a stručnjaci će nam sigurno tada ponuditi nove argumente. U svakom slučaju, želimo vam da vas limeni ljubimac što duže i bolje služi, bez obzira u kojem ga mjesecu kupili.
Usporedite osiguranja, kupite online i uštedite. Kliknite! →