Sretni dobitnik osvojio 2 godine besplatnih telekom usluga

Neki pokloni traju nekoliko minuta, neki nekoliko dana – a ovaj će trajati čak dvije godine! Jednog korisnika iznenadili smo s 24 mjeseca bezbrižnog surfanja, razgovora i poruka, i to potpuno besplatno.

Nagradna igra “2 godine besplatnog interneta”

Nagradna igra provodila se u periodu od 1. travnja 2025. do 30. travnja 2025.

Sudjelovati su mogli svi korisnici koji su u tom razdoblju ugovorili fiksnu uslugu uz ugovornu obvezu od 24 mjeseca. Ugovoreni paket morao je sadržavati internet i bilo koju drugu kombinaciju usluga – bilo da se radi o fiksnom telefonu ili televiziji.

Sva pravila nagradne igre možeš pročitati ovdje.

Tko je sretni dobitnik?

Nagrada je otišla u ruke Tomislava Glavaša iz Osijeka. Tomislav će sljedeće dvije godine uživati u besplatnoj telekom usluzi, a protuvrijednost ugovora u iznosu od 761,41€ bit će mu uručena u poklon bonovima.

Kako je reagirao sretni dobitnik pogledaj u videu:

Usporedivo bolje nagradne igre

Ovo nije prva naša nagradna igra. Prošle godine darovali smo novu Opel Mokku, a čak 13 korisnika nagradili smo besplatnim policama obveznog auto osiguranja. Evo što o nagradnim igrama kaže naš CEO, Bojan Radlović.

“Veseli nas kad korisnicima možemo pružiti i nešto više od samih usluga. Nagradne igre su samo jedan od načina na koji unosimo malo zabave i zahvaljujemo im na povjerenju. Osim toga, ponosni smo što kroz razne donacije – poput podrške azilima, akademiji zdravog življenja i udrugama za žene – vraćamo zajednici. Za nas korisničko iskustvo ne završava ugovaranjem – ono tada tek počinje i nastavlja se kroz sve što radimo”

Usporedivo bolje ponude

Možda si propustio/la priliku za besplatnom uslugom, ali još uvijek imaš priliku uštedjeti. Putem kompare.hr usporedi ponude kredita, telekomunikacija i osiguranja. Provjeri što se nudi na tržištu, i ugovori najbolju ponudu po svojoj mjeri!

Karlo König

Karlo König

Voditelj marketing odjela

Karlo je voditelj marketinga s bogatim iskustvom u startupovima, poduzetništvu i korporativnom svijetu. Pod njegovim je vodstvom kompare.hr osvježio brend, pokrenuo prve velike marketinške kampanje i prepjevao talijanski klasik u koompaare haa-er.

Karlo je voditelj marketinga s bogatim iskustvom u startupovima, poduzetništvu i korporativnom svijetu. Pod njegovim je vodstvom kompare.hr osvježio brend, pokrenuo prve velike marketinške kampanje i prepjevao talijanski klasik u koompaare haa-er.

tracking pixel