NAGRADNA IGRA: Usporedi osiguranja ili telekom usluge, ugovori na kompare.hr i osvoji Opel Mokku!
Usporedi, kupi i osvoji Opel Mokku!

Povodom 13. rođendana nagrađeno 13 sretnika

Ove godine obilježili smo 13 godina usporedivo boljih rezultata. Svaka godina sa sobom je nosila brojne izazove, ali i prilike za rast. Uspjeh ne bi bio ostvariv bez naših korisnika koji nas svakodnevno potiču da budemo bolji.

13 besplatnih polica kao znak zahvale za vjernost

U znak zahvale, odlučili smo nagraditi 13 korisnika s 13 besplatnih polica obveznog auto osiguranja. Sudjelovanje je bilo jednostavno – dovoljno je bilo ispuniti formu, bez obveze ugovaranja usluge.

Nagradna igra provodila se u periodu 21.10. do 29.11., a na našu adresu stiglo je više od 20 tisuća prijava!

Tko su sretni dobitnici?

U moru prijava izvukli smo 13 sretnih dobitnika:

  • OS686MZ
  • VK880FR
  • ZG5207JO
  • VŽ442OK
  • NA972EE
  • ŽU777AO
  • ST242RA
  • VŽ867GO
  • ZG6458BN
  • KC3333JK
  • RI640MR
  • RI444RS
  • ST2470B

Čestitamo svima i želimo puno sigurnih kilometara! 🚗

Uđite u bubanj za osvajanje Opel Mokke

Ako se ne nalazite među ovim sretnicima, ne brinite. I dalje imate šansu osvojiti novu Opel Mokku. Ova nagradna igra i dalje je aktivna, a traje do 10.12.2024. godine. U bubanj ulaze svi korisnici koji ugovore jednu ili više usluga. Svaka ugovorena usluga povećava i vaše šanse za osvajanje.

Sretni će dobitnik uz novu Opel Mokku osvojiti i 3 godine besplatnog kasko i obveznog auto osiguranja za svoj novi automobil. Kako možete postati bogatiji za novog limenog ljubimca saznajte ovdje.

Karlo König

Karlo König

Voditelj marketing odjela

Karlo je voditelj marketinga s bogatim iskustvom u startupovima, poduzetništvu i korporativnom svijetu. Pod njegovim je vodstvom kompare.hr osvježio brend, pokrenuo prve velike marketinške kampanje i prepjevao talijanski klasik u koompaare haa-er.

Karlo je voditelj marketinga s bogatim iskustvom u startupovima, poduzetništvu i korporativnom svijetu. Pod njegovim je vodstvom kompare.hr osvježio brend, pokrenuo prve velike marketinške kampanje i prepjevao talijanski klasik u koompaare haa-er.