Popis 10 besplatnih telekom usluga

Zbog nedovoljne informiranosti većina nas ne koristi usluge telekom operatora, a koje su nam zakonski besplatne.

kompare.hr istražio je o kojima je uslugama riječ.

Donosimo vam pregled telekom usluga koje možete koristiti bez naknade.

  1. Detaljan ispis poziva – usluga koja vam osigurava pregled svih odlaznih poziva, vrijeme početka razgovora, trajanje poziva i njegov trošak. Ispis poziva možete primati poštom ili putem korisničkih stranica operatora. Od operatora možete tražiti detaljni ispis poziva za razdoblje unatrag godinu dana.
  2. Pravo na tajnost broja – možete zabraniti objavu svog telefonskog broja. To znači da vaš telefonski broj neće biti dostupan u javnom imeniku niti u službi telefonskih informacija
  3. Zabrana odlaznih poziva – možete onemogućiti odlazne pozive prema određenim grupama brojeva, primjerice prema brojevima s dodanom vrijednošću (060 numeracije), prema mobilnim mrežama ili pak pozive u inozemstvo. Također možete zabraniti slanje SMS-a i MMS-a.
  4. Limit i trenutno stanje potrošnje – unaprijed možete odrediti limit mjesečne potrošnje. Kada potrošnja dosegne ugovoreni limit, automatski vam se uključuje zabrana odlaznih poziva (i drugih usluga koje stvaraju trošak). Informacije o trenutnoj potrošnji moraju vam biti dostupne u svakom trenutku. Navedene  informacije možete dobiti putem korisničkih stranica, službe za korisnike ili ostalih servisa za provjeru (sms kodovi).
  5. Privremeno isključenje usluge – na vlastiti zahtjev imate pravo isključiti priključak 3 do 6 mjeseci u kalendarskoj godini. Također, možete tražiti isključenje samo internet usluge.
  6. Informacija o prenesenim brojevima i privremeni prijenos pretplatničkog odnosa – aktivirate li navedenu uslugu, prilikom uspostave poziva dobit ćete glasovnu obavijest kojoj mreži pripada broj koji pozivate. Pretplatnički odnos možete prenijeti na drugu osobu, npr. podstanara ukoliko iznajmljujete stan.
  7. Otključavanje uređaja – telekom operater dužan je otključati uređaj u roku 15 dana od zaprimanja zahtjeva za otključavanjem, a otključavanje nije uvjetovano završetkom razdoblja ugovorene pretplate niti prelaskom na konkurentog operatera.
  8. Isključenje i zabrana internet prometa – možete limitirati ili zabraniti podatkovni promet
  9. Istaknuti fiksni mjesečni trošak – na zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa svi operateri električničkih komunikacija morat će istaknuti fiksni mjesečni trošak korisnika koji uključuje sve mjesečne naknafe usluga koje je korisnik ugovorio, naknade za radijsku frekvenciju i za pristup mreži.
  10. Trajanje bonova – bonovi ne smiju trajati manje od 3 mjeseca. Neće vam se više dogoditi da pazite na troškove i uplaćujete iznos na račun koji vam istekne prije nego li ga uspijete potrošiti.

Navedene usluge mogu vam pomoći pri kontroli i prevenciji troškova. Ukoliko ste zainteresirani za aktivaciju preporučamo da se obratite vašem telekom operatoru.

Pratite ponude i cijene svih ponuđača telekomunikacijskih usluga kompare.hr i uštedite odabirom najpovoljnije ponude.

Uređenje teksta: dodane nove izmjene zakona u sektoru telekomunikacija koje se odnose na: trajanje bonova, otključavanje uređaja i jasno istaknut fiksni mjesečni trošak.