Kako smo Black Friday obojili u ljubičasto i donirali azilima

Dok većina ljudi na Black Friday razmišlja o kupovini, mi smo se odlučili za drugačiji smjer. Ove smo godine Black Friday obojili u ljubičasto i dali mu humanitarnu notu. 

Udomiti je usporedivo bolje nego kupiti

Naša Purple Friday kampanja inspirirana je idejom da male geste čine velike promjene. Cijela se akcija provodila pod porukom “Udomiti je usporedivo bolje nego kupiti”. Cilj kampanje bio je prikupiti sredstva za azile, ali i podsjetiti na važnost udomljavanja napuštenih životinja.

Ukupno smo prikupili 2274 eura

Nakon donacija Akademiji zdravog življenja i udruzi Nismo Same, odlučili smo pomoći azilima u Rijeci i Osijeku. Za svaku ugovorenu uslugu na dan Purple Friday kampanje, odvojili smo 3 eura od zarade i donirali azilima.

Koliko smo u tome bili uspješni potvrđuje i broj prodanih usluga – 758!

Od svih usluga prodanih tog dana odvojili smo dio, a sveukupno smo prikupili 2274 eura.

Dan kućnih ljubimaca proveden u šetnji

Purple Friday završili smo na najljepši mogući način – šetnjom s predivnim psićima iz azila. Uz osmijehe i puno mahanja repićima, proveli smo dan koji ćemo dugo pamtiti.

Kako smo se proveli pogledajte na našim društvenim mrežama

Podržite rad azila

Rad unutar azila često je iscrpljujuć i financijski zahtjevan. Azili su pretrpani, a napuštenih životinja sve je više. Ipak, predanost djelatnika i njihova ljubav prema životinjama ne jenjavaju. Ovim putem pozivamo vas da podržite rad azila u Rijeci i Osijeku. Svaka gesta može učiniti razliku!

I ne zaboravite – udomiti je usporedivo bolje nego kupiti! 

Karlo König

Karlo König

Voditelj marketing odjela

Karlo je voditelj marketinga s bogatim iskustvom u startupovima, poduzetništvu i korporativnom svijetu. Pod njegovim je vodstvom kompare.hr osvježio brend, pokrenuo prve velike marketinške kampanje i prepjevao talijanski klasik u koompaare haa-er.

Karlo je voditelj marketinga s bogatim iskustvom u startupovima, poduzetništvu i korporativnom svijetu. Pod njegovim je vodstvom kompare.hr osvježio brend, pokrenuo prve velike marketinške kampanje i prepjevao talijanski klasik u koompaare haa-er.