Upute za povrat opreme

U situacijama kada uslugu interneta, telefona i TVa selite kod novog operatera, potrebno je starom operateru vratiti opremu koja je kod vas bila u najmu. Oprema se uvijek vraća nakon što novi operater instalira svoju opremu i omogući korištenje usluge. Na taj način ne dolazi do prekida u korištenju usluge.


Hrvatski Telekom d.d.


Nakon što dobijete obavijest od strane Hrvatskog Telekoma o vraćanju opreme, tehničar dolazi na vašu adresu te prikuplja opremu. Povrat opreme moguće je izvršiti i u vama najbližoj poslovnici Hrvatskog Telekoma.

Ukoliko se odlučite za slanje opreme poštom, opremu je potrebno poslati s povratnicom na adresu: Hrvatska pošta d.d., Poštanska ulica 9, 10 410 Velika Gorica.


Iskon Internet d.d.


Opremu je moguće vratiti putem Hrvatske pošte besplatno na račun Iskona u roku 30 dana od dana deaktivacije/zamjene usluge. Pošiljku odnesite u najbližu poslovnicu Hrvatske pošte, djelatniku navedite da šaljete na račun Iskona te navedite adresu na pošiljci: Hrvatski Telekom d.d. za Iskon, Garićgradska ulica 13, 10000 Zagreb.


A1 Telekom d.d.


Opremu je potrebno vratiti u ispravno stanju i to slanjem pošte na trošak primatelja. Preporuča se slanje s povratnicom.

Adresa: MMM Agramservis d.o.o., Samoborska cesta 145, 10090 Zagreb


Telemach Hrvatska d.o.o. za telekomunikacijske usluge


Nakon raskida pretplate i prestanka korištenja usluge, opremu je potrebno vratiti. Uz uređaj obavezno dostavite vlastoručno potpisan zahtjev za raskid te obostranu kopiju osobne iskaznice vlasnika pretplate.

Adresa: Josipa Marohnića 1, 10 000 Zagreb

Telemach Hrvatska d.o.o. za telekomunikacijske usluge

Nakon raskida pretplate i prestanka korištenja usluge, opremu je potrebno vratiti najkasnije u roku od 15 dana od dana raskida. Uz uređaj obavezno dostavite vlastoručno potpisan zahtjev za raskid te obostranu kopiju osobne iskaznice vlasnika pretplate. Oprema se šalje o vlastitom trošku.

Adresa: Planinska 2, 10 000 Zagreb