Osiguranje imovine od potresa

Zbog brojnih upita koje nam šaljete ovih dana, pripremili smo vam kratki vodič i upute kako postupiti u slučaju štete na imovini.

1. Fotografirajte objekt

Fotografije je poželjno učiniti mobitelom s uključenom oznakom lokacije. Bitno je fotografirati lokaciju, objekt, oštećenja izvana s vidljivim krovom i dimnjakom te oštećenja unutar objekta. Fotografirajte sve što detaljnije prije nego što sanirate neodgodivu štetu.

2. Otklonite nužnu štetu

Oštećenja i oštećene dijelove na objektima koji su neodgodivi i koje je potrebno ukloniti kako bi se spriječila daljnja šteta možete slobodno sanirati prije izlaska procjenitelja. Uz uvjet da ste prethodno sve fotografirali. Cilj je kroz najnužniju sanaciju štete osigurati daljnju sigurnost objekta i okoline. Najnužnija sanacija podrazumijeva, npr. uklanjanje crjepova koji bi mogli pasti, prekrivanje krova ceradom da ne dođe do veće štete i ukloniti police i slike s oštećenih zidova. Oštećene dijelove potrebno je ukloniti i čuvati na sigurnom do dolaska procjenitelja. 

3. Prijavite štetu

Radi brže prijave i obrade štete, pripremite sljedeće podatke:

  • točne kontakt podatke odgovorne osobe koja će komunicirati s procjeniteljem
  • fotografije oštećenja objekata i imovine. 
  • dokumentaciju koju klijent eventualno posjeduje o objektu, bilo kakav podatak o vlasništvu,  tlocrt (može i prostoručno nacrtan),
  • mjere o površini oštećenja (dovoljan laički pogled), kratke opise (radi li se o pukotini ili drugoj vrsti oštećenja) u slučaju potresa da li je dobivena neka oznaka
  • IBAN na koji osiguranje može izvršiti isplatu nespornog dijela štete

U slučaju prijave štete od potresa policijski zapisnik nije potreban.

Kome i kako prijaviti štetu

U slučaju da ste pretrpjeli štetu na imovini, istu je potrebno prijaviti direktno osiguravajućoj kući kod koje ste ugovorili policu osiguranja. Prilikom prijave štete svakako provjerite da li su s vaše strane potrebne još neke radnje te u kojem roku možete očekivati procjenitelja na terenu.

Upute za prijavu štete:

  • Wiener osiguranje – e – mail za prijavu štete je prijavasteta@wiener.hr, a kontakt telefon 0800 2580 je dostupan svakim danom od 8 do 20 sati. Više informacija možete pronaći OVDJE.
  • Allianz osiguranje – štetu po policama Allianza možete prijaviti online na www.allianz.hr ili pozivom na 072 100 001.
  • Croatia osiguranje – šteta se prijavljuje preko web stranice, putem e-mail stete.prijava@crosig.hr ili kontakt centar 072 00 1884.
  • Uniqa osiguranje – e-mail za prijavu štete je prijava.stete@uniqa.hr, a obrascu možete pristupiti OVDJE.
  • Generali osiguranje – kontakt centar za prijavu šteta dostupan je pozivom na broj 01 4600 400, obrazac za prijavu štete, on- line formular i detaljne upute za prijavu štete možete pronaći OVDJE

Ugovaranje osiguranja od potresa

U slučaju da imate aktivnu policu osiguranja imovine na koju želite dodati osiguranje od potresa, svakako pripremite podatke o postojećoj polici, godinu izgradnje objekta te fotografije objekta. Potrebno je 8 fotografija kuće – prednja, stražnja i bočne strane te 4 dijagonalne, fotografije krovišta i dimnjaka, a iznutra fotografije svih prostorija koje postoje s vidljivim stropovima, zidovima, podovima. U slučaju stana potrebno je fotografirati vanjsku fasadu stana s balkonom ako ga ima, a iznutra fotografije svih prostorija koje postoje s vidljivim stropovima, zidovima, podovima.

Potres ne možemo predvidjeti niti spriječiti, ali se možemo zaštititi od posljedica koje sa sobom donosi. Svoj dom i ono najvrijednije u njemu možete osigurati već za nekoliko stotina kuna godišnje, a mi ćemo vam olakšati proces odabira najbolje opcije. POPUNITE UPITNIK i zatražite ponudu, a sve ostalo prepustite nama.

U slučaju dodatnih pitanja stojimo vam na raspolaganju na email imovina@kompare.hr ili telefonski na 01 555 0666, a više o osiguranju imovine možete pročitati OVDJE.

Prijavi se na newsletter i
ne propusti priliku za pravu uštedu

KOMPARE SERVIS

Kompareovci Iskustva kupaca Za partnere Poslovi Poslovni podaci Uredi i kontakt

ONLINE KUPOVINA

Postupak ugovaranja Česta pitanja Podaci i upute za plaćanje Provjera police dopunskog zdravstvenog osiguranja Upute za refundaciju i ugovorne ustanove

SIGURNOST KUPACA

Informacije o obradi osobnih podataka Pravne obavijesti Privole i pritužbe Otkazivanje ugovora i raskid police Obavijest potrošačima Akcije u osiguranju Zakonski termini za vrstu osiguranja

Načini plaćanja

Jednokratno općom uplatnicom ili karticama do 12 rata bez kamata.

OBRADA PODATAKA
Korištenjem Kompare usluge i popunjavanjem ovih podataka aktivno pristaješ da te kontaktiramo i ispunimo svoju svrhu - pomognemo ti pronaći i kupiti osiguranje baš po tvojoj mjeri. Pročitaj više u Informacije o obradi osobnih podataka.

POVLAČENJE PRIVOLA
U slučaju da u bilo kojem trenutku promjeniš mišljenje i naša pomoć ti više ne bude potrebna, možeš povući dopuštenje za korištenje podataka slanjem maila na szop@kompare.hr ili popunjavanjem ovoga obrasca.

© 2012- kompare.hr

Distribuciju osiguranja omogućuje posrednik u osiguranju Custodia d.o.o za zastupanje u osiguranju
HANFA Datum dozvole za rad 09.08.2013.,Klasa dozvole za rad UP/I-453-02/13-37/38

whatsapp
Viber