Mladi koriste medije do 9 sati na dan

Nećete biti iznenađeni na izvješće koje kaže da mladi provode mnogo vremena gledajući TV, video clipove i filmove, igrajući igrice, čitajući, slušajući muziku i provjeravajući društvene mreže, no možda vas zapanji koliko vremena im ‘ode’ na takve aktivnosti. Znači li ovo generacijsku promjenu? 

Mladi koriste medije do 9 sati na dan

Na bilo koji dan, tijnedžeri u SAD-u provedu oko 9 sati koristeći medije za svoj užitak – navodi istraživanje Common Sense Media, neprofitne organizacije fokusirane na pomaganje djeci, roditeljima i nastavnicima u navigiranju svijetom medija i tehnologije.

Što znači tih 9 sati? To je više nego što tijnedžeri provedu spavajući, i više vremena nego što provedu u školi ili radeći svoju domaću zadaću.

Djeca od 8 do 12 godina provedu oko 6 sati u prosjeku ‘konzumirajući’ medije, navodi istraživanje. To pokazuje koliko digitalni mediji i tehnologija utječu i oblikuju svaki aspekt života mladih ljudi, ali i koliko to postaje dominantan posrednik njihovih života.

Izvješće, koje je po prvi put na ovako širokoj skali istraživalo navike korištenja medijskih kanala kod tijnedžera i mlađe djece, bazira se na uzorku od više od 2.600 mladih osoba između 8 i 18 godina.

Kada se radi o medijima na ekranima, uključujući laptope, pametne telefone i tablete, tijnedžeri u prosjeku provedu više od 6,5 sati, dok mlađa djeca vise više od 4 i pol sata nad ekranima.

Što je još generacija Z navikla raditi s medijima?

  1. Multitasking – npr. gledanje televizije, surfanje za vrijeme učenja ili pisanje zadaće (60% kaže da ‘texta’, a više od 75% da slušaju muziku dok rade zadaću kod kuće)
  2. Dječaci i Xbox, djevojčice i Instagram – definitivne razlike u navikama (62% dječaka i samo 20% djevojčica vole igrati igrice, dok 44% djevojčica naspram 29% dječaka kažu da uživaju u korištenju društvenih mreža)
  3. Digitalna (ne)jednakost kao stvarnost – siromašnija djeca imaju rjeđi pristup internetu (54% djece kućanstava koja zarađuju manje od 250.000 kuna godišnje imaju laptop kući naprema čak 92% onih u kućanstvima koja zarađuju više od 700.000 kuna godišnje)
  4. Televizija i muzika i dalje #1 – bez obzira što imaju hrpu novih medija na raspolaganju (od Instagrama do YouTubea i Xbox-a), mladi i dalje radije gledaju TV i slušaju muziku nego igraju igrice, gledaju online video clipove i koriste društvene mreže (samo 10% mladih rangiralo je društvene mreže kao najdražu aktivnost)
  5. Mobilni svijet – 53% djece od 8 do 12 godina imaju svoj tablet, a 67% tijnedžera ima svoje pametne telefone (mobilni uređaji zauzimaju 41% svog gledanja ekrana za djecu i 46% tijnedžera)

Koje su implikacije ovakve radikalne promjene ponašanja naprema ne tako davnoj prošlosti s igrom u parkovima i grupnim sportovima? Ova digitalna transformacija veliki je korak za mlade, nastavnike, zakonodavce, ali i roditelje. Na prvom mjestu zbog empatije koju zamjenjuje život i komunikacija mobilnim uređajima.

Ovdje ni ne spominjemo moguće ovisnosti o mobilnim uređajima i Internetu te poremećajima pozornosti koji dolaze uz mobilne uređaje. Ovdje nailazimo na veliki problem u okvirima društvenih veza te kako se mladi ljudi razvijaju u društvenom i emocionalnom kontekstu.

Ukoliko nakon ovakvog članka i dalje želite pretraživati telekomunikacijske pakete, kompare.hr ih prikazuje OVDJE. 🙂

 

Usporedite teleoperatere i uštedite! →

 

KOMPARE SERVIS

Kompareovci Iskustva kupaca Za partnere Poslovi Poslovni podaci Uredi i kontakt

ONLINE KUPOVINA

Postupak ugovaranja Česta pitanja Načini plaćanja auto osiguranja Načini plaćanja dopunskog zdravstvenog osiguranja Provjera police dopunskog zdravstvenog osiguranja Upute za refundaciju i ugovorne ustanove

SIGURNOST KUPACA

Informacije o obradi osobnih podataka Pravne obavijesti Reklamacije i pritužbe Otkazivanje ugovora i raskid police Obavijest potrošačima Akcije u osiguranju Zakonski termini za vrstu osiguranja

Načini plaćanja

Jednokratno općom uplatnicom ili karticama do 12 rata bez kamata.
Trustmark webshop

OBRADA PODATAKA
Upisane osobne podatke koristimo da te možemo kontaktirati, obavijestiti o ponudama i pomoći ti pronaći osiguranje ili telekom uslugu prema tvojim zahtjevima i potrebama. U svakom trenutku možeš se predomisliti i odbiti primanje naših e-mail poruka klikom na opciju “odjava” na kraju svake naše poruke ili popunjavanjem obrasca ili slanjem poruke na szop@kompare.hr. Pročitaj više u Informacije o obradi osobnih podataka

GOOGLE CAPTCHA ZAŠTITA
Stranica kompare.hr zaštićena je Google Captcha sustavom, a više o tome možeš pročitati kroz politiku privatnosti i uvjete korištenja.

Odjavi se s newslettera

Newsletter šaljemo našim korisnicima temeljem legitimnog interesa. Upiši svoju e-mail adresu ako ne želiš primati newsletter. Sve o obradi podataka pronađi u Informacije o obradi osobnih podataka

© 2012- kompare.hr

Distribuciju osiguranja omogućuje posrednik u osiguranju Custodia d.o.o za zastupanje u osiguranju
HANFA Datum dozvole za rad 09.08.2013.,Klasa dozvole za rad UP/I-453-02/13-37/38

whatsapp
Viber