HAKOM od 2020. uveo nova pravila, ali i brži internet

Nova godina, nova pravila. Barem ako je pitati Hrvatsku regulatornu agenciju za mrežne djelatnosti (HAKOM).

HAKOM

Nakon rješavanja korisničkih sporova i prigovora, ali i temeljem uočenih problema tijekom analize tržišta, HAKOM je donio dopune i izmjene propisa o načinu rada operatera koji je na snagu stupio 1. siječnja 2020.

Novi rok za otkazivanje ugovora iznosi tri dana

Novosti iz HAKOM-a tiču se sklapanja i raskida ugovora, ali i skraćivanja, odnosno definiranja rokova u kojima operateri trebaju realizirati zahtjeve korisnika.

Tako, recimo, nakon potpisivanja ugovora u poslovnici, korisnik ima rok od tri dana da otkaže ugovor bez penala. Ako je korisnik zajedno s ugovorom dobio i uređaj, mora ga vratiti zapakiranog.

Što se tiče roka za sklapanje ugovora putem sredstava daljinske komunikacije, on i dalje ostaje 14 dana. Međutim, smanjen je rok za raskid ugovora. Sada on umjesto 12 iznosi pet dana za fiksne, odnosno jedan dan za pokretne mreže. Drugačiji je i rok za promjenu operatera u nepokretnoj mreži koji je s 45 dana smanjen na maksimalno 30.

Kako smo i ranije pisali, nova pravila HAKOM-a za cilj imaju korisnicima učiniti sklapanje ugovora još sigurnijim.

Korisnici zahtjeve podnose i usmeno i pismeno

Promijenjen je i rok za prijenos ugovora s jedne osobe na drugu te se on sada mora obaviti u tri radna dana. Kada je riječ o privremenom isključenju usluga, ono se mora obaviti u najviše pet radnih dana, ali pod uvjetom da korisnik nije zatražio kasniji datum privremenog isključenja.

Što se tiče dostavljanja informacija, operator je obvezan bez odgode najkasnije u roku od dva radna dana korisniku dostaviti informaciju o iznosu dugovanja. Prilikom toga, korisnik mora dobiti i informaciju o iznosu ostvarenih popusta na proizvode i usluge, ali i informaciju o mjesečnim naknadama za ostatak razdoblja obveznog trajanja pretplatničkog ugovora. Zahtjev korisnika može biti podnesen usmeno ili pismeno.

Rok za otklon kvarova sada je 15 dana

Do promjena je došlo i u pogledu prava korisnika u dijelu koji se tiče kvarova. Tako rok za otklon kvarova na opremi više nije pet, nego maksimalno 15 dana. U slučaju da kvar nije otklonjen nakon 15 dana, korisnik ima pravo na naknadu u iznosu od 240 kuna po svakom danu kašnjenja.

Naravno, postoje tu i neka ograničenja. Naime, ovo pravilo vrijedi samo ako kvar nije bio uzrokovan višom silom ili krivnjom korisnika.

Socijalno ugrožena skupina dobiva popust

Kada je riječ o univerzalnoj usluzi, 2020. je donijela povećanje brzine pristupa internetu. Tako sada minimalna brzina, umjesto 1 Mbps, iznosi 4 Mbps. Osim toga, socijalno ugrožena skupina krajnjih korisnika sada ima 50 posto popusta na paket MAXnet mini.

Odaberi, usporedi i kupi najpovoljniji paket telekom usluga! → 

KOMPARE SERVIS

Kompareovci Iskustva kupaca Za partnere Poslovi Poslovni podaci Uredi i kontakt

ONLINE KUPOVINA

Postupak ugovaranja Česta pitanja Načini plaćanja auto osiguranja Načini plaćanja dopunskog zdravstvenog osiguranja Provjera police dopunskog zdravstvenog osiguranja Upute za refundaciju i ugovorne ustanove

SIGURNOST KUPACA

Informacije o obradi osobnih podataka Pravne obavijesti Reklamacije i pritužbe Otkazivanje ugovora i raskid police Obavijest potrošačima Akcije u osiguranju Zakonski termini za vrstu osiguranja

Načini plaćanja

Jednokratno općom uplatnicom ili karticama do 12 rata bez kamata.
Trustmark webshop

OBRADA PODATAKA
Upisane osobne podatke koristimo da te možemo kontaktirati, obavijestiti o ponudama i pomoći ti pronaći osiguranje ili telekom uslugu prema tvojim zahtjevima i potrebama. U svakom trenutku možeš se predomisliti i odbiti primanje naših e-mail poruka klikom na opciju “odjava” na kraju svake naše poruke ili popunjavanjem obrasca ili slanjem poruke na szop@kompare.hr. Pročitaj više u Informacije o obradi osobnih podataka

GOOGLE CAPTCHA ZAŠTITA
Stranica kompare.hr zaštićena je Google Captcha sustavom, a više o tome možeš pročitati kroz politiku privatnosti i uvjete korištenja.

Odjavi se s newslettera

Newsletter šaljemo našim korisnicima temeljem legitimnog interesa. Upiši svoju e-mail adresu ako ne želiš primati newsletter. Sve o obradi podataka pronađi u Informacije o obradi osobnih podataka

© 2012- kompare.hr

Distribuciju osiguranja omogućuje posrednik u osiguranju Custodia d.o.o za zastupanje u osiguranju
HANFA Datum dozvole za rad 09.08.2013.,Klasa dozvole za rad UP/I-453-02/13-37/38

whatsapp
Viber