U situacijama kada uslugu interneta, telefona i TVa selite kod novog operatera, potrebno je starom operateru vratiti opremu koja je kod vas bila u najmu. Oprema se uvijek vraća nakon što novi operater instalira svoju opremu i omogući korištenje usluge. Na taj način ne dolazi do prekida u korištenju usluge.
OT – Optima Telekom d.d.
Opremu je potrebno vratiti u ispravnom stanju isključivo putem pošte. Opremu uvijek šaljite preporučeno s povratnicom jer ćete na taj način imati dokaz da ste vratili opremu.
Adresa: OT – Optima Telekom d.d., Planinska 2, 10000 Zagreb
Hrvatski Telekom d.d.
Nakon što dobijete obavijest od strane Hrvatskog Telekoma o vraćanju opreme, tehničar dolazi na vašu adresu te prikuplja opremu. Povrat opreme moguće je izvršiti i u vama najbližoj poslovnici Hrvatskog Telekoma.
Ukoliko se odlučite za slanje opreme poštom, opremu je potrebno poslati s povratnicom na adresu: Hrvatska pošta d.d., Poštanska ulica 9, 10 410 Velika Gorica.
Iskon Internet d.d.
Opremu je moguće vratiti putem Hrvatske pošte besplatno na račun Iskona u roku 30 dana od dana deaktivacije/zamjene usluge. Dovoljno je odnesti paket u najbližu vam poslovnicu i navesti da se paket šalje na trošak Iskona. Opremu je potrebno spremiti u vrećicu ili kutiju te napisati svoje ime, prezime i adresu. Adresa na koju je potrebno poslati paket: Iskon Internet d.d., Radnička cesta 21, 10000 Zagreb
A1 Telekom d.d.
Opremu je potrebno vratiti u ispravno stanju i to slanjem pošte na trošak primatelja. Preporuča se slanje s povratnicom.
Adresa: MMM Agramservis d.o.o., Kanalski put 1, 10000 Zagreb.
Telemach Hrvatska d.o.o. za telekomunikacijske usluge
Nakon raskida pretplate i prestanka korištenja usluge, opremu je potrebno vratiti. Uz uređaj obavezno dostavite vlastoručno potpisan zahtjev za raskid te obostranu kopiju osobne iskaznice vlasnika pretplate.
Adresa: Josipa Marohnića 1, 10 000 Zagreb