Upute za povrat opreme

U situacijama kada uslugu interneta, telefona i TVa selite kod novog operatera, potrebno je starom operateru vratiti opremu koja je kod vas bila u najmu. Oprema se uvijek vraća nakon što novi operater instalira svoju opremu i omogući korištenje usluge. Na taj način ne dolazi do prekida u korištenju usluge.



OT – Optima Telekom d.d.


Opremu je potrebno vratiti u ispravnom stanju isključivo putem pošte. Opremu uvijek šaljite preporučeno s povratnicom jer ćete na taj način imati dokaz da ste vratili opremu.

Adresa: OT – Optima Telekom d.d., Planinska 2, 10000 Zagreb


Hrvatski Telekom d.d.


Nakon što dobijete obavijest od strane Hrvatskog Telekoma o vraćanju opreme, tehničar dolazi na vašu adresu te prikuplja opremu. Povrat opreme moguće je izvršiti i u vama najbližoj poslovnici Hrvatskog Telekoma.

Ukoliko se odlučite za slanje opreme poštom, opremu je potrebno poslati s povratnicom na adresu: Hrvatska pošta d.d., Poštanska ulica 9, 10 410 Velika Gorica.


Iskon Internet d.d.


Opremu je moguće vratiti putem Hrvatske pošte besplatno na račun Iskona u roku 30 dana od dana deaktivacije/zamjene usluge. Dovoljno je odnesti paket u najbližu vam poslovnicu i navesti da se paket šalje na trošak Iskona. Opremu je potrebno spremiti u vrećicu ili kutiju te napisati svoje ime, prezime i adresu. Adresa na koju je potrebno poslati paket: Iskon Internet d.d., Radnička cesta 21, 10000 Zagreb


A1 Telekom d.d.


Opremu je potrebno vratiti u ispravno stanju i to slanjem pošte na trošak primatelja. Preporuča se slanje s povratnicom.

Adresa: MMM Agramservis d.o.o., Kanalski put 1, 10000 Zagreb.


Telemach Hrvatska d.o.o. za telekomunikacijske usluge

Nakon raskida pretplate i prestanka korištenja usluge, opremu je potrebno vratiti. Uz uređaj obavezno dostavite vlastoručno potpisan zahtjev za raskid te obostranu kopiju osobne iskaznice vlasnika pretplate.

Adresa: Josipa Marohnića 1, 10 000 Zagreb

KOMPARE SERVIS

Kompareovci Iskustva kupaca Za partnere Poslovi Poslovni podaci Uredi i kontakt

ONLINE KUPOVINA

Postupak ugovaranja Česta pitanja Načini plaćanja auto osiguranja Načini plaćanja dopunskog zdravstvenog osiguranja Provjera police dopunskog zdravstvenog osiguranja Upute za refundaciju i ugovorne ustanove

SIGURNOST KUPACA

Informacije o obradi osobnih podataka Pravne obavijesti Reklamacije i pritužbe Otkazivanje ugovora i raskid police Obavijest potrošačima Akcije u osiguranju Zakonski termini za vrstu osiguranja

Načini plaćanja

Jednokratno općom uplatnicom ili karticama do 12 rata bez kamata.
Trustmark webshop

OBRADA PODATAKA
Upisane osobne podatke koristimo da te možemo kontaktirati, obavijestiti o ponudama i pomoći ti pronaći osiguranje ili telekom uslugu prema tvojim zahtjevima i potrebama. U svakom trenutku možeš se predomisliti i odbiti primanje naših e-mail poruka klikom na opciju “odjava” na kraju svake naše poruke ili popunjavanjem obrasca ili slanjem poruke na szop@kompare.hr. Pročitaj više u Informacije o obradi osobnih podataka

GOOGLE CAPTCHA ZAŠTITA
Stranica kompare.hr zaštićena je Google Captcha sustavom, a više o tome možeš pročitati kroz politiku privatnosti i uvjete korištenja.

Odjavi se s newslettera

Newsletter šaljemo našim korisnicima temeljem legitimnog interesa. Upiši svoju e-mail adresu ako ne želiš primati newsletter. Sve o obradi podataka pronađi u Informacije o obradi osobnih podataka

© 2012- kompare.hr

Distribuciju osiguranja omogućuje posrednik u osiguranju Custodia d.o.o za zastupanje u osiguranju
HANFA Datum dozvole za rad 09.08.2013.,Klasa dozvole za rad UP/I-453-02/13-37/38

whatsapp
Viber