Upute za povrat opreme

U situacijama kada uslugu interneta, telefona i TVa selite kod novog operatera, potrebno je starom operateru vratiti opremu koja je kod vas bila u najmu. Oprema se uvijek vraća nakon što novi operater instalira svoju opremu i omogući korištenje usluge. Na taj način ne dolazi do prekida u korištenju usluge.



OT – Optima Telekom d.d.


Opremu je potrebno vratiti u ispravnom stanju isključivo putem pošte. Opremu uvijek šaljite preporučeno s povratnicom jer ćete na taj način imati dokaz da ste vratili opremu.

Adresa: OT – Optima Telekom d.d., Planinska 2, 10000 Zagreb


Hrvatski Telekom d.d.


Nakon što dobijete obavijest od strane Hrvatskog Telekoma o vraćanju opreme, tehničar dolazi na vašu adresu te prikuplja opremu. Povrat opreme moguće je izvršiti i u vama najbližoj poslovnici Hrvatskog Telekoma.

Ukoliko se odlučite za slanje opreme poštom, opremu je potrebno poslati s povratnicom na adresu: Hrvatska pošta d.d., Poštanska ulica 9, 10 410 Velika Gorica.


Iskon Internet d.d.


Opremu je moguće vratiti poštom ili osobno na adresu jednog od Iskonovih regionalnih ureda. Poštu uvijek šaljite preporučeno i s povratnicom kako bi imali dokaz da ste opremu zaista poslali.

Adresa: Garićgradska 13, 10 000 Zagreb.


A1 Telekom d.d.


Opremu je potrebno vratiti u ispravno stanju i to slanjem pošte na trošak primatelja. Preporuča se slanje s povratnicom.

Adresa: MMM Agramservis d.o.o., Kanalski put 1, 10000 Zagreb.


Tele 2 d. o. o.

Nakon raskida pretplate i prestanka korištenja pokućnog interneta, opremu je potrebno vratiti. Uz uređaj obavezno dostavite vlastoručno potpisan zahtjev za raskid te obostranu kopiju osobne iskaznice vlasnika pretplate.

Adresa: Josipa Marohnića 1, 10 000 Zagreb

Prijavi se na newsletter i
ne propusti priliku za pravu uštedu

KOMPARE SERVIS

Kompareovci Iskustva kupaca Za partnere Poslovi Poslovni podaci Uredi i kontakt

ONLINE KUPOVINA

Postupak ugovaranja Česta pitanja Podaci i upute za plaćanje Provjera police dopunskog zdravstvenog osiguranja Upute za refundaciju i ugovorne ustanove

SIGURNOST KUPACA

Informacije o obradi osobnih podataka Pravne obavijesti Privole i pritužbe Otkazivanje ugovora i raskid police Obavijest potrošačima Akcije u osiguranju Zakonski termini za vrstu osiguranja

Načini plaćanja

Jednokratno općom uplatnicom ili karticama do 12 rata bez kamata.

OBRADA PODATAKA
Korištenjem Kompare usluge i popunjavanjem ovih podataka aktivno pristaješ da te kontaktiramo i ispunimo svoju svrhu - pomognemo ti pronaći i kupiti osiguranje baš po tvojoj mjeri. Pročitaj više u Informacije o obradi osobnih podataka.

POVLAČENJE PRIVOLA
U slučaju da u bilo kojem trenutku promjeniš mišljenje i naša pomoć ti više ne bude potrebna, možeš povući dopuštenje za korištenje podataka slanjem maila na szop@kompare.hr ili popunjavanjem ovoga obrasca.

© 2012-2020 kompare.hr

Distribuciju osiguranja omogućuje posrednik u osiguranju Custodia d.o.o za zastupanje u osiguranju
HANFA Datum dozvole za rad 09.08.2013.,Klasa dozvole za rad UP/I-453-02/13-37/38

whatsapp
Viber