ŠTO NAPRAVITI KAD SE DOGODI ŠTETA KOD OSIGURANJA IMOVINE

– Obavite sve radove koji su neodgodivi zbog sprječavanja daljnje štete.
– Fotografirajte oštećenje mobitelom, upute za slikanje su na OVOM LINKU. Fotografirajte sve što detaljnije prije nego što sanirate neodgodivu štetu.
– Ako je to moguće sačuvajte oštećene dijelove.
– Čuvajte račune za zamijenjene dijelove, račune za popravak, izjave o detekciji kvara i sl.
– Kod određenih šteta bit će potreban i policijski zapisnik. To su štete kod požara, provalne krađe, razbojstva, vandalizma, odgovornosti iz posjedovanja objekta, privatne odgovornosti, štete od gostiju.

KADA PRIJAVITI ŠTETU?

Osiguranik je dužan obavijestiti osiguratelja o nastupanju osiguranog slučaja najdalje u roku od tri dana otkad je za to saznao.

KAKO PRIJAVITI ŠTETU?

WIENER OSIGURANJE D.D. :

popunjeni obrazac poslati na prijavasteta@wiener.hr
– kontakt telefon 0800 2580


GENERALI OSIGURANJE D.D.:

popunjeni obrazac poslati na stete.hr@generali.com
– ili prijavite štetu online
https://www.generali.hr/stete/osiguranje-imovine
– kontakt telefon 01 4600 400


UNIQA OSIGURANJE D.D.:

popunjeni obrazac poslati na prijava.stete@uniqa.hr
– ili prijavite štetu online
https://www.uniqa.hr/kontakt-i-usluge/prijava-stete/online-prijava-stete/imovina/114


Croatia OSIGURANJE D.D.:

Popunjeni obrazac poslati na stete.prijava@crosig.hr
– ili prijavite štetu online
https://mojacroatia.crosig.hr/stete/Obavijest.aspx
– kontakt telefon 072 00 1884


ALLIANZ HRVATSKA D.D.:

– Prijavite štetu online
https://prijava-stete.allianz.hr/osiguranje-imovine/ Kod osiguranja gostiju apartmana popunjava se i ovaj obrazac – kontakt telefon 072 100 001

Kod prijave štete uvijek je dobro uz prijavu dostaviti i ponudu za popravak ili predračun za novi predmet od ovlaštenih servisa, obrta ili građevinskih firmi.

KOMPARE SERVIS

Kompareovci Iskustva kupaca Za partnere Poslovi Poslovni podaci Uredi i kontakt

ONLINE KUPOVINA

Postupak ugovaranja Česta pitanja Načini plaćanja auto osiguranja Načini plaćanja dopunskog zdravstvenog osiguranja Provjera police dopunskog zdravstvenog osiguranja Upute za refundaciju i ugovorne ustanove

SIGURNOST KUPACA

Informacije o obradi osobnih podataka Pravne obavijesti Reklamacije i pritužbe Otkazivanje ugovora i raskid police Obavijest potrošačima Akcije u osiguranju Zakonski termini za vrstu osiguranja

Načini plaćanja

Jednokratno općom uplatnicom ili karticama do 12 rata bez kamata.
Trustmark webshop

OBRADA PODATAKA
Upisane osobne podatke koristimo da te možemo kontaktirati, obavijestiti o ponudama i pomoći ti pronaći osiguranje ili telekom uslugu prema tvojim zahtjevima i potrebama. U svakom trenutku možeš se predomisliti i odbiti primanje naših e-mail poruka klikom na opciju “odjava” na kraju svake naše poruke ili popunjavanjem obrasca ili slanjem poruke na szop@kompare.hr. Pročitaj više u Informacije o obradi osobnih podataka

GOOGLE CAPTCHA ZAŠTITA
Stranica kompare.hr zaštićena je Google Captcha sustavom, a više o tome možeš pročitati kroz politiku privatnosti i uvjete korištenja.

Odjavi se s newslettera

Newsletter šaljemo našim korisnicima temeljem legitimnog interesa. Upiši svoju e-mail adresu ako ne želiš primati newsletter. Sve o obradi podataka pronađi u Informacije o obradi osobnih podataka

© 2012- kompare.hr

Distribuciju osiguranja omogućuje posrednik u osiguranju Custodia d.o.o za zastupanje u osiguranju
HANFA Datum dozvole za rad 09.08.2013.,Klasa dozvole za rad UP/I-453-02/13-37/38

whatsapp
Viber