ŠTO NAPRAVITI KAD SE DOGODI ŠTETA KOD OSIGURANJA IMOVINE

– Obavite sve radove koji su neodgodivi zbog sprječavanja daljnje štete.
– Fotografirajte oštećenje mobitelom, upute za slikanje su na OVOM LINKU. Fotografirajte sve što detaljnije prije nego što sanirate neodgodivu štetu.
– Ako je to moguće sačuvajte oštećene dijelove.
– Čuvajte račune za zamijenjene dijelove, račune za popravak, izjave o detekciji kvara i sl.
– Kod određenih šteta bit će potreban i policijski zapisnik. To su štete kod požara, provalne krađe, razbojstva, vandalizma, odgovornosti iz posjedovanja objekta, privatne odgovornosti, štete od gostiju.

KADA PRIJAVITI ŠTETU?

Osiguranik je dužan obavijestiti osiguratelja o nastupanju osiguranog slučaja najdalje u roku od tri dana otkad je za to saznao.

KAKO PRIJAVITI ŠTETU?

WIENER OSIGURANJE D.D. :

popunjeni obrazac poslati na prijavasteta@wiener.hr
– kontakt telefon 0800 2580


GENERALI OSIGURANJE D.D.:

popunjeni obrazac poslati na stete.hr@generali.com
– ili prijavite štetu online
https://www.generali.hr/stete/osiguranje-imovine
– kontakt telefon 01 4600 400


UNIQA OSIGURANJE D.D.:

popunjeni obrazac poslati na prijava.stete@uniqa.hr
– ili prijavite štetu online
https://www.uniqa.hr/kontakt-i-usluge/prijava-stete/online-prijava-stete/imovina/114


Croatia OSIGURANJE D.D.:

Popunjeni obrazac poslati na stete.prijava@crosig.hr
– ili prijavite štetu online
https://mojacroatia.crosig.hr/stete/Obavijest.aspx
– kontakt telefon 072 00 1884


ALLIANZ HRVATSKA D.D.:

– Prijavite štetu online
https://prijava-stete.allianz.hr/osiguranje-imovine/ Kod osiguranja gostiju apartmana popunjava se i ovaj obrazac – kontakt telefon 072 100 001

Kod prijave štete uvijek je dobro uz prijavu dostaviti i ponudu za popravak ili predračun za novi predmet od ovlaštenih servisa, obrta ili građevinskih firmi.

KOMPARE SERVIS

Kompareovci Iskustva kupaca Za partnere Poslovi Poslovni podaci Uredi i kontakt

ONLINE KUPOVINA

Postupak ugovaranja Česta pitanja Načini plaćanja auto osiguranja Načini plaćanja dopunskog zdravstvenog osiguranja Provjera police dopunskog zdravstvenog osiguranja Upute za refundaciju i ugovorne ustanove Općenita obavijest klijentima osiguranja o uvođenju eura

SIGURNOST KUPACA

Informacije o obradi osobnih podataka Pravne obavijesti Reklamacije i pritužbe Otkazivanje ugovora i raskid police Obavijest potrošačima Akcije u osiguranju Zakonski termini za vrstu osiguranja

Načini plaćanja

Jednokratno općom uplatnicom ili karticama do 12 rata bez kamata.
Trustmark webshop
Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 kn

OBRADA PODATAKA
Upisane osobne podatke koristimo da te možemo kontaktirati, obavijestiti o ponudama i pomoći ti pronaći osiguranje ili telekom uslugu prema tvojim zahtjevima i potrebama. U svakom trenutku možeš se predomisliti i odbiti primanje naših e-mail poruka klikom na opciju “odjava” na kraju svake naše poruke ili popunjavanjem obrasca ili slanjem poruke na szop@kompare.hr. Pročitaj više u Informacije o obradi osobnih podataka

GOOGLE CAPTCHA ZAŠTITA
Stranica kompare.hr zaštićena je Google Captcha sustavom, a više o tome možeš pročitati kroz politiku privatnosti i uvjete korištenja.

Odjavi se s newslettera

Newsletter šaljemo našim korisnicima temeljem legitimnog interesa. Upiši svoju e-mail adresu ako ne želiš primati newsletter. Sve o obradi podataka pronađi u Informacije o obradi osobnih podataka

© 2012- kompare.hr

Distribuciju osiguranja omogućuje posrednik u osiguranju Custodia d.o.o za zastupanje u osiguranju
HANFA Datum dozvole za rad 09.08.2013.,Klasa dozvole za rad UP/I-453-02/13-37/38

whatsapp
Viber