NAGRADNA IGRA: Usporedi osiguranja ili telekom usluge, ugovori na kompare.hr i osvoji Opel Mokku!
Usporedi, kupi i osvoji Opel Mokku!

Što napraviti kad se dogodi šteta kod osiguranja imovine

– Odmah obavijestite osiguratelja o nastupanju osiguranog slučaja, odnosno najkasnije u roku od tri dana.
– Fotografirajte oštećenje što detaljnije.

  • Ukoliko je došlo do štete unutar objekta potrebno je fotografirati cijelu prostoriju u kojoj je došlo do oštećenje na način da se vidi cijela oštećena površina, npr. zid.
  • Sva oštećenja potrebno je fotografirati i iz blizine.
  • Ukoliko je došlo do oštećenja vanjskog dijela objekta potrebno je fotografirati objekt u cjelini te oštećenja iz blizine.
  • Ukoliko je došlo do oštećenja strojeva, kućanskih aparata ili stvari kućanstva potrebno je fotografirati cijeli oštećen predmet, oštećenja iz blizine, identifikacijske oznake, proizvođača, serijski broj( za strojeve i aparate), ukoliko posjedujete dostaviti račun kupnje oštećenog predmeta ili navesti godinu nabave.


– Poduzmite sve u vašim mogućnostima da ograničite štetne posljedice osiguranog slučaja, pritom ne ugrožavajući sebe ili druge osobe.
– Ne mijenjajte stanje oštećenih stvari do dolaska predstavnika osiguratelja, osim ako je promjena potrebna kako biste spriječili nastanak daljnje štete.

– U slučaju da ste sami popravljali štetu, sačuvajte oštećene dijelove i sve račune za zamijenjene dijelove, račune za popravak, izjave o detekciji kvara i sl.
– Kod određenih šteta bit će potreban i policijski zapisnik. To su štete kod požara, provalne krađe, razbojstva, vandalizma te ostalih osiguranih slučajeva kada to nalažu Uvjeti osiguranja određene osiguravajuće kuće.


KADA PRIJAVITI ŠTETU?

Osiguranik je dužan obavijestiti osiguratelja o nastupanju osiguranog slučaja najdalje u roku od tri dana otkad je za to saznao.


KAKO PRIJAVITI ŠTETU?

WIENER OSIGURANJE D.D. :

popunjeni obrazac poslati na prijavasteta@wiener.hr

– online na ovom linku
– kontakt telefon 0800 2580



GENERALI OSIGURANJE D.D.:

popunjeni obrazac poslati na stete.hr@generali.com
– ili prijavite štetu online
– kontakt telefon 01 4600 400



UNIQA OSIGURANJE D.D.:

popunjeni obrazac poslati na prijava.stete@uniqa.hr ili poštom na adresu: UNIQA osiguranje d.d. Planinska 13A, 10000 Zagreb
– online: prijavite štetu

– dolaskom u UNIQA osiguranje na adresi Planinska 13A, 10000 Zagreb



Croatia OSIGURANJE D.D.:

popunjeni obrazac poslati na stete.prijava@crosig.hr
– ili prijavite štetu online
– kontakt telefon 072 00 1884



ALLIANZ HRVATSKA D.D.:

prijavite štetu online
– kontakt telefon: 072 100 001


Kod prijave štete uvijek je dobro uz prijavu dostaviti i ponudu za popravak ili predračun za novi predmet od ovlaštenih servisa, obrta ili građevinskih firmi.