– Obavite sve radove koji su neodgodivi zbog sprječavanja daljnje štete.
– Fotografirajte oštećenje mobitelom, upute za slikanje su na OVOM LINKU. Fotografirajte sve što detaljnije prije nego što sanirate neodgodivu štetu.
– Ako je to moguće sačuvajte oštećene dijelove.
– Čuvajte račune za zamijenjene dijelove, račune za popravak, izjave o detekciji kvara i sl.
– Kod određenih šteta bit će potreban i policijski zapisnik. To su štete kod požara, provalne krađe, razbojstva, vandalizma, odgovornosti iz posjedovanja objekta, privatne odgovornosti, štete od gostiju.
Osiguranik je dužan obavijestiti osiguratelja o nastupanju osiguranog slučaja najdalje u roku od tri dana otkad je za to saznao.
– popunjeni obrazac poslati na prijavasteta@wiener.hr
– kontakt telefon 0800 2580
– popunjeni obrazac poslati na stete.hr@generali.com
– ili prijavite štetu online
https://www.generali.hr/stete/osiguranje-imovine
– kontakt telefon 01 4600 400
– popunjeni obrazac poslati na prijava.stete@uniqa.hr
– ili prijavite štetu online
https://www.uniqa.hr/kontakt-i-usluge/prijava-stete/online-prijava-stete/imovina/114
– Popunjeni obrazac poslati na stete.prijava@crosig.hr
– ili prijavite štetu online
https://mojacroatia.crosig.hr/stete/Obavijest.aspx
– kontakt telefon 072 00 1884
– Prijavite štetu online
https://prijava-stete.allianz.hr/osiguranje-imovine/ Kod osiguranja gostiju apartmana popunjava se i ovaj obrazac – kontakt telefon 072 100 001
Kod prijave štete uvijek je dobro uz prijavu dostaviti i ponudu za popravak ili predračun za novi predmet od ovlaštenih servisa, obrta ili građevinskih firmi.