– Odmah obavijestite osiguratelja o nastupanju osiguranog slučaja, odnosno najkasnije u roku od tri dana.
– Fotografirajte oštećenje što detaljnije.
– Poduzmite sve u vašim mogućnostima da ograničite štetne posljedice osiguranog slučaja, pritom ne ugrožavajući sebe ili druge osobe.
– Ne mijenjajte stanje oštećenih stvari do dolaska predstavnika osiguratelja, osim ako je promjena potrebna kako biste spriječili nastanak daljnje štete.
– U slučaju da ste sami popravljali štetu, sačuvajte oštećene dijelove i sve račune za zamijenjene dijelove, račune za popravak, izjave o detekciji kvara i sl.
– Kod određenih šteta bit će potreban i policijski zapisnik. To su štete kod požara, provalne krađe, razbojstva, vandalizma te ostalih osiguranih slučajeva kada to nalažu Uvjeti osiguranja određene osiguravajuće kuće.
Osiguranik je dužan obavijestiti osiguratelja o nastupanju osiguranog slučaja najdalje u roku od tri dana otkad je za to saznao.
– popunjeni obrazac poslati na prijavasteta@wiener.hr
– online na ovom linku
– kontakt telefon 0800 2580
– popunjeni obrazac poslati na stete.hr@generali.com
– ili prijavite štetu online
– kontakt telefon 01 4600 400
– popunjeni obrazac poslati na prijava.stete@uniqa.hr ili poštom na adresu: UNIQA osiguranje d.d. Planinska 13A, 10000 Zagreb
– online: prijavite štetu
– dolaskom u UNIQA osiguranje na adresi Planinska 13A, 10000 Zagreb
– popunjeni obrazac poslati na stete.prijava@crosig.hr
– ili prijavite štetu online
– kontakt telefon 072 00 1884
– prijavite štetu online
– kontakt telefon: 072 100 001
Kod prijave štete uvijek je dobro uz prijavu dostaviti i ponudu za popravak ili predračun za novi predmet od ovlaštenih servisa, obrta ili građevinskih firmi.