Spremaš se na put, čeka te operacija, imaš zakazan pregled kod liječnika – ili samo želiš znati je li tvoja polica zdravstvenog osiguranja važeća? To lako možeš provjeriti online ili telefonski.
Donosimo ti točne upute za provjeru statusa i obveznog i dopunskog zdravstvenog osiguranja, bilo da si policu ugovorio/la s HZZO-om ili s nekom od 8 privatnih osiguravajućih kuća u nastavku.

Provjera statusa zdravstvenog osiguranja
Danas ti većina osiguratelja nudi nekoliko opcija za provjeru dopunskog osiguranja: online, putem web stranice, mobilne aplikacije ili pisanog upita, te telefonski. Stoga sam/a možeš odlučiti koja ti opcija najbolje odgovara.
Savjet: prilikom provjere, obrati pozornost na to je li ti polica aktivna i važeća, kad ističe te imaš li dug koji bi trebao/la podmiriti.
HZZO
HZZO ti nudi provjeru statusa obveznog i dopunskog osiguranja na istome mjestu online.
Online:
- Otvori stranicu za Provjeru obveznog i dopunskog zdravstvenog osiguranja.
- Upiši svoj OIB, MBO i datum rođenja.
- Upiši kod sa slike za autentifikaciju.
Upite u vezi dopunskog osiguranja se HZZO-u možeš poslati i mailom na dopunsko-osiguranje@hzzo.hr.
Telefonski: Za informacije u vezi obveznog osiguranja, nazovi besplatni info telefon 0800 7979. Informacije u vezi dopunskog osiguranja možeš dobiti pozivom na 0800 7989.
Croatia osiguranje
Dopunsko osiguranje ugovoreno s Croatia osiguranjem možeš lako provjeriti online, na web stranici osiguratelja i putem aplikacije.
Online:
Za provjeru dopunskog osiguranja putem web stranice, slijedi ove upute:
- Otvori ovu stranicu.
- Upiši PAN broj s iskaznice dopunskog osiguranja.
Ako imaš aplikaciju Moja Croatia, status dopunskog i drugih osiguranja moći ćeš pratiti i ondje. Putem aplikacije možeš i plaćati račune, koristiti digitalnu iskaznicu dopunskog osiguranja i drugo.
Croatia osiguranje možeš kontaktirati i mailom na info@crosig.hr.
Telefonski: Ako ti zatreba pomoć ili neka dodatna informacija, službu za korisnike možeš besplatno kontaktirati pozivom na 072 00 1884. Dostupni su ti radnim danom od 8 do 20 sati i subotom od 8 do 15 sati.
Generali osiguranje
Ako dopunsko osiguranje imaš ugovoreno s Generalijem, status istog ćeš najlakše provjeriti na web stranici osiguratelja.
Online:
- Otvori ovu stranicu.
- Unesi OIB, MBOO ili broj iskaznice. MBOO broj ima 9 znamenki, OIB 11 znamenki, a broj iskaznice 15 znamenki.
Pisani upit možeš uputiti na info.hr@generali.com.
Telefonski: Službu za korisnike možeš kontaktirati na broj telefona 01 4600 400.
UNIQA osiguranje
Status police dopunskog osiguranja možeš lako provjeriti putem portala za klijente ili mobilne aplikacije Moja UNIQA.
Online:
Portal za klijente možeš otvoriti na ovaj način:
- Otvori ovu stranicu.
- Registriraj se. Prilikom registracije ćeš morati upisati i broj ugovorene police.
- Prijavi se na portal s novokreiranim računom.
Na portalu ćeš moći vidjeti sve police osiguranja koje si ugovorio/la s UNIQAom, uključujući dopunsko osiguranje.
Ako imaš aplikaciju MojaUNIQA, status dopunskog osiguranja moći ćeš provjeriti i ondje. Putem aplikacije možeš i platiti policu i zatražiti obnovu.
Dodatne upite možeš poslati i na mail info@uniqa.hr.
Telefonski: Službu za korisnike možeš kontaktirati na broj telefona 01 6324 200, radnim danom od 8 do 18 sati te subotom od 8 do 13 sati.
Wiener osiguranje
Status dopunskog osiguranja ugovorenog s Wienerom također najlakše možeš provjeriti na web stranici osiguratelja ili putem mobilne aplikacije.
Online:
Za provjeru dopunskog osiguranja putem web stranice, napravi sljedeće:
- Otvori ovu stranicu.
- Upiši broj iskaznice dopunskog zdravstvenog osiguranja.
- Unesi kod sa slike.
Druga opcija je provjera putem mobilne aplikacije Moj Wiener. Na aplikaciji ćeš jasno vidjeti status i datum isteka te moći platiti policu.
Pisani upite u vezi dopunskog osiguranja možeš Wieneru poslati i na mail likvi-dzo@wiener.hr.
Telefonski: Službu za korisnike možeš kontaktirati na besplatni broj telefona 072 100 200 radnim danima od 8 do 18 sati.
Triglav osiguranje
Triglav trenutačno nema mogućnost provjere dopunskog osiguranja na svojoj web stranici. No, informacije o polici možeš pronaći putem mobilne aplikacije.
Online: Provjeru dopunskog osiguranja napravi putem mobilne aplikacije i.triglav. Ovdje ćeš moći vidjeti status svoje police, ugovoriti novo osiguranje i direktno kontaktirati Triglav.
Ako preferiraš komunikaciju mailom, svoj upit možeš poslati na zdravstveno@triglav.hr.
Telefonski: Za informacije o svojoj polici, možeš nazvati besplatni telefon 0800 20 20 88 radnim danom od 7:30 do 17 sati.
Merkur osiguranje
Status dopunskog osiguranja ugovorenog s Merkurom možeš provjeriti na nekoliko načina.
Online:
Za provjeru putem web stranice osiguratelja, prati ove korake:
- Otvori ovu stranicu.
- Upiši svoj OIB.
- Odaberi datum za koji provjeravaš status police.
Također možeš koristiti mobilnu aplikaciju Merkur, na kojoj će ti se nalaziti i digitalna iskaznica dopunskog osiguranja.
Upit mailom možeš poslati na info@merkur.hr.
Telefonski: Ako imaš pitanja ili poteškoća s provjerom, možeš kontaktirati službu za korisnike na broj telefona 0800 360 360.
Allianz osiguranje
Allianz ti također nudi nekoliko načina za provjeru dopunskog osiguranja.
Online:
Za provjeru putem web stranice, slijedi ove upute:
- Otvori ovu stranicu.
- Upiši svoj OIB, MBO ili broj iskaznice dopunskog zdravstvenog osiguranja.
Dopunsko osiguranje možeš provjeriti i putem mobilne aplikacije m-Allianz,
Ako želiš uputiti pisani upit Allianzu, popuni ovaj obrazac. Ostavi ispravnu e-mail adresu i telefonski broj kako bi te osiguratelj mogao povratno kontaktirati.
Telefonski: Službu za korisnike možeš kontaktirati na broj telefona 072 100 001, radnim danom od 8 do 17 sati.
Groupama osiguranje
Status dopunskog osiguranja ugovorenog s Groupamom najlakše ćeš provjeriti putem web stranice.
Online:
- Otvori ovu stranicu.
- Upiši OIB, MBO ili broj kartice dopunskog zdravstvenog osiguranja. Odaberi vrstu broja koji upisuješ u padajućem izborniku.
Pisani upit možeš poslati ispunjavanjem obrasca na ovoj stranici. Ostavi ispravnu e-mail adresu i telefonski broj kako bi te osiguratelj mogao povratno kontaktirati.
Telefonski: Službu za korisnike možeš kontaktirati pozivom na broj 0800 2446.
Još jedan način za provjeru statusa zdravstvenog osiguranja
Ako ti nijedna od ovih opcija ne odgovara, ili jednostavno više vjeruješ komunikaciji licem u lice, ne zaboravi da uvijek možeš posjetiti osiguratelja i osobno provjeriti status svog zdravstvenog osiguranja. Bilo bi dobro da sa sobom poneseš i svoju iskaznicu (dopunskog) zdravstvenog osiguranja ili znaš broj police.
Kako provjeriti do kada vrijedi dopunsko osiguranje?
Datum isteka dopunskog osiguranja će ti većinom pisati na kartici dopunskog osiguranja:
Osim toga, često će ti biti dostupan unutar aplikacija osiguravajućih kuća te na stranicama za provjeru dopunskog osiguranja koje smo već spomenuli. Za provjeru ćeš ponovno morati upisati neki od svojih identifikacijskih podataka, bio to OIB, MBO ili broj iskaznice.
Naravno, ako želiš, možeš i zatražiti provjeru direktno od osiguratelja telefonski, e-mailom ili u uredu, odnosno poslovnici osiguratelja.
Želiš da ti netko javi kad ti polica ističe? Prepusti to nama
Ako ugovoriš dopunsko osiguranje putem kompare.hr, naši agenti te zovu mjesec dana prije isteka police kako bi te o tome obavijestili. Možeš to shvatiti kao neobavezni podsjetnik ili iskoristiti priliku da u par minuta obnoviš policu uz našu pomoć.
Ako ti se ta opcija ne sviđa, nudimo ti mogućnost ugovaranja police koja se automatski obnavlja. Tad nema poziva ni rizika isteka dopunskog. Ti biraš!
