Ne znaš kako provjeriti stanje računa na mobitelu? Ne brini! Donosimo ti metode za sve mobilne mreže i tarife, bilo da je tvoja na bonove ili pretplatu.
S obzirom na to, preporučujemo da stanje računa više koristiš kao orijentir.

A1: Provjera stanja računa
Pretplata
Stanje pretplatničkog računa na A1 mreži možeš provjeriti:
- slanjem SMS-a sa znakom ? na broj 13222 — povratnim, automatskim SMS-om ćeš dobiti informaciju o potrošnji i preostalim jedinicama iz tarife
- na Moj A1 aplikaciji
- na Moj A1 portalu
Bonovi
Stanje računa na bonove možeš provjeriti:
- slanjem SMS-a sa znakom ? na 13232 — povratnim, automatskim SMS-om ćeš dobiti informaciju o potrošnji i preostalim jedinicama iz tarife
- pozivanjem USSD kôda *102*1# — stanje računa će ti se prikazati na zaslonu
- na Moj A1 aplikaciji
Hrvatski Telekom: Provjera stanja računa
Pretplata
Stanje pretplatničkog računa na HT mreži možeš provjeriti:
- slanjem SMS-a sadržaja S na 13110 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
- pozivanjem 0800 9000 i odabirom opcije 3 u glavnom izborniku
- unutar aplikacije Moj Telekom
- na portalu Moj Telekom
Bonovi
Stanje računa na bonove možeš provjeriti:
- pozivanjem USSD koda *100# — stanje računa će ti se prikazati na zaslonu
- pozivanjem 098 1523 — stanje računa će ti biti javljeno govornom porukom
- slanjem praznog SMS-a na 13230 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
- slanjem SMS-a sadržaja S na 13110 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
- pozivanjem 0800 9000 i odabirom opcije 3 u glavnom izborniku
- unutar aplikacije Moj Telekom
- na portalu Moj Telekom
Telemach: Provjera stanja računa
Pretplata
Stanje pretplatničkog računa na Telemachu možeš provjeriti:
- slanjem SMS-a sadržaja STANJE na broj 13880 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
- putem aplikacije Telemach
Bonovi
Stanje računa na bonove možeš provjeriti:
- pozivanjem USSD koda *150# — stanje računa će ti se prikazati na zaslonu
- u aplikaciji Telemach

Tomato: Provjera stanja računa
Pretplata
Stanje pretplatničkog Tomato računa možeš provjeriti:
- slanjem SMS-a sadržaja TPO na broj 13444 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
- pozivanjem 0800 9202 — stanje računa će ti biti javljeno govornom porukom
- na web stranici Moj Tomato
- putem aplikacije Moj Tomato
Bonovi
Stanje računa na bonove možeš provjeriti:
- pozivanjem USSD koda *101# ili *113*01# — stanje računa će ti se prikazati na zaslonu
- pozivanjem 092 99 88 000 — stanje računa će ti biti javljeno govornom porukom
- slanjem SMS-a sadržaja ? na broj 13435 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
- na Moj Tomato aplikaciji
Ako želiš provjeriti stanje dodatnih eura na računu, utipkaj *108*02# i odaberi tipku za pozivanje.
Bonbon: Provjera stanja računa
Pretplata
Stanje pretplatničkog Bonbon računa možeš provjeriti:
- slanjem SMS-a sadržaja EURI na 13977 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
- pozivanjem USSD koda *121# — stanje računa će ti se prikazati na zaslonu
- na Bonbon profilu na webu
- unutar Bonbon aplikacije
Bonovi
Stanje računa na bonove možeš provjeriti:
- pozivanjem USSD koda *100# ili *121# — stanje računa će ti se prikazati na zaslonu
- slanjem besplatnog SMS-a sadržaja EURI na 13977 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
- na Bonbon profilu na webu
- unutar Bonbon aplikacije
Simpa: Provjera stanja računa
Pretplata
Stanje pretplatničkog Simpa računa možeš provjeriti:
- slanjem SMS-a sadržaja S na 13110 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
- pozivanjem 0800 9000 i odabirom opcije 3 u glavnom izborniku
- na portalu Moj Telekom
Bonovi
Stanje računa na bonove možeš provjeriti:
- pozivanjem USSD koda *100# — stanje računa će ti se prikazati na zaslonu
- slanjem praznog SMS-a na 13230 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
- slanjem SMS-a sadržaja S na 13110 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
- pozivanjem 098 1523 — stanje računa će ti biti javljeno govornom porukom
- pozivanjem 0800 9000 i odabirom opcije 3 u glavnom izborniku
- na portalu Moj Telekom
Nabavi tarifu s kojom nećeš morati brinuti o potrošnji!
Ako prečesto provjeravaš stanje računa i potrošnju, možda je vrijeme za prelazak na veću mobilnu tarifu.
Za tebe ćemo usporediti ponude svih operatera u Hrvatskoj i pronaći najbolje opcije po najpovoljnijoj cijeni. Ponekad puuuno više jedinica možeš dobiti za minimalno povećanje cijene — a ponekad ga uopće ne mora ni biti!
Ova usluga je 100% besplatna za tebe. Javi nam se danas!
