Kako provjeriti stanje računa? Metode za sve mreže

Ne znaš kako provjeriti stanje računa na mobitelu? Ne brini! Donosimo ti metode za sve mobilne mreže i tarife, bilo da je tvoja na bonove ili pretplatu.

Imaj na umu da je stanje računa koja možeš dobiti na ovaj način isključivo informativnog karaktera, a na računu ti na kraju može biti naplaćena nešto drugačija i preciznija potrošnja. To je tako zbog raznih faktora, poput činjenice da stanje koje ti vidiš obično ne uključuje potrošnju prethodnog dana.

S obzirom na to, preporučujemo da stanje računa više koristiš kao orijentir. 

A1: Provjera stanja računa

Pretplata

Stanje pretplatničkog računa na A1 mreži možeš provjeriti:

  • slanjem SMS-a sa znakom ? na broj 13222 — povratnim, automatskim SMS-om ćeš dobiti informaciju o potrošnji i preostalim jedinicama iz tarife
  • na Moj A1 aplikaciji
  • na Moj A1 portalu

Bonovi

Stanje računa na bonove možeš provjeriti:

  • slanjem SMS-a sa znakom ? na 13232 — povratnim, automatskim SMS-om ćeš dobiti informaciju o potrošnji i preostalim jedinicama iz tarife
  • pozivanjem USSD kôda *102*1# — stanje računa će ti se prikazati na zaslonu
  • na Moj A1 aplikaciji

Hrvatski Telekom: Provjera stanja računa

Pretplata

Stanje pretplatničkog računa na HT mreži možeš provjeriti:

  • slanjem SMS-a sadržaja S na 13110 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
  • pozivanjem 0800 9000 i odabirom opcije 3 u glavnom izborniku
  • unutar aplikacije Moj Telekom
  • na portalu Moj Telekom

Bonovi

Stanje računa na bonove možeš provjeriti: 

  • pozivanjem USSD koda *100# — stanje računa će ti se prikazati na zaslonu
  • pozivanjem 098 1523 — stanje računa će ti biti javljeno govornom porukom
  • slanjem praznog SMS-a na 13230 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
  • slanjem SMS-a sadržaja S na 13110 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
  • pozivanjem 0800 9000 i odabirom opcije 3 u glavnom izborniku
  • unutar aplikacije Moj Telekom
  • na portalu Moj Telekom

Telemach: Provjera stanja računa

Pretplata

Stanje pretplatničkog računa na Telemachu možeš provjeriti:

  • slanjem SMS-a sadržaja STANJE na broj 13880 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
  • putem aplikacije Telemach

Bonovi

Stanje računa na bonove možeš provjeriti:

  • pozivanjem USSD koda *150# — stanje računa će ti se prikazati na zaslonu
  • u aplikaciji Telemach
PRESTANI BRINUTI O POTROŠNJI
Nađi mobilnu tarifu baš po svojoj mjeri!

Tomato: Provjera stanja računa

Pretplata

Stanje pretplatničkog Tomato računa možeš provjeriti:

  • slanjem SMS-a sadržaja TPO na broj 13444 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
  • pozivanjem 0800 9202 — stanje računa će ti biti javljeno govornom porukom
  • na web stranici Moj Tomato
  • putem aplikacije Moj Tomato

Bonovi

Stanje računa na bonove možeš provjeriti:

  • pozivanjem USSD koda *101# ili *113*01# — stanje računa će ti se prikazati na zaslonu
  • pozivanjem 092 99 88 000 — stanje računa će ti biti javljeno govornom porukom
  • slanjem SMS-a sadržaja ? na broj 13435 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
  • na Moj Tomato aplikaciji 

Ako želiš provjeriti stanje dodatnih eura na računu, utipkaj *108*02# i odaberi tipku za pozivanje.

Bonbon: Provjera stanja računa

Pretplata

Stanje pretplatničkog Bonbon računa možeš provjeriti:

  • slanjem SMS-a sadržaja EURI na 13977 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
  • pozivanjem USSD koda *121# — stanje računa će ti se prikazati na zaslonu 
  • na Bonbon profilu na webu
  • unutar Bonbon aplikacije

Bonovi

Stanje računa na bonove možeš provjeriti:

  • pozivanjem USSD koda *100# ili *121# — stanje računa će ti se prikazati na zaslonu
  • slanjem besplatnog SMS-a sadržaja EURI na 13977 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
  • na Bonbon profilu na webu
  • unutar Bonbon aplikacije

Simpa: Provjera stanja računa

Pretplata

Stanje pretplatničkog Simpa računa možeš provjeriti:

  • slanjem SMS-a sadržaja S na 13110 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
  • pozivanjem 0800 9000 i odabirom opcije 3 u glavnom izborniku
  • na portalu Moj Telekom

Bonovi

Stanje računa na bonove možeš provjeriti: 

  • pozivanjem USSD koda *100# — stanje računa će ti se prikazati na zaslonu
  • slanjem praznog SMS-a na 13230 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
  • slanjem SMS-a sadržaja S na 13110 — stanje računa će ti biti javljeno u povratnoj, automatskoj SMS poruci
  • pozivanjem 098 1523 — stanje računa će ti biti javljeno govornom porukom
  • pozivanjem 0800 9000 i odabirom opcije 3 u glavnom izborniku
  • na portalu Moj Telekom

Nabavi tarifu s kojom nećeš morati brinuti o potrošnji!

Ako prečesto provjeravaš stanje računa i potrošnju, možda je vrijeme za prelazak na veću mobilnu tarifu

Za tebe ćemo usporediti ponude svih operatera u Hrvatskoj i pronaći najbolje opcije po najpovoljnijoj cijeni. Ponekad puuuno više jedinica možeš dobiti za minimalno povećanje cijene — a ponekad ga uopće ne mora ni biti!

Ova usluga je 100% besplatna za tebe. Javi nam se danas!

Sve ponude na jednom mjestu
Pronađi najbolji telekom paket