DOPUNSKO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
Ovdje možete pronaći popis ugovornih ustanova te upute za refundaciju sredstava na temelju police dopunskog zdravstvenog osiguranja. Upute se odnose na osiguravajuće kuće čije police se ugovaraju putem Kompare servisa.
Generali osiguranje d.d.
Generali iskaznica dopunskog zdravstvenog osiguranja kao sredstvo plaćanja participacije vrijedi u primarnoj zdravstvenoj zaštiti (opća obiteljska medicina, dentalna medicina, ginekologija) i ljekarnama za lijekove s A liste te u svim ugovornim ustanovama. Popis službenih ugovornih ustanova provjerite OVDJE.
Ostale troškove koji nastanu van ugovornih ustanova Generali osiguranja i troškove lijekova s B liste osiguranici snose sami te naknadu štete ostvaruju po principu refundacije.
Upute za refundaciju putem e-maila:
- e-mail adresa za dostavu takvih računa je DZO.hr@generali.com
- uz presliku/scan/fotografiju računa potrebno je da osiguranik dostavi presliku/scan/fotografiju kartice DZO-a ili broj iskaznice i napiše broj računa na koji želi da se izvrši refundacija
- ukoliko osiguranik želi da se refundacija isplati na račun neke druge osobe, potrebno je dostaviti presliku/scan/fotografiju osobne iskaznice te druge osobe
Upute za refundaciju računa poštom:
- adresa za slanje je Generali osiguranje d.d. Odjel obrade šteta Ulica grada Vukovara 284, 10000 Zagreb
- uz original računa za participaciju ili troškove lijekova potrebno je da osiguranik dostavi presliku/scan/fotografiju kartice DZO-a ili broj iskaznice i napiše broj računa na koji želi da se izvrši refundacija
- ukoliko osiguranik želi da se refundacija isplati na račun neke druge osobe, potrebno je dostaviti presliku/scan/fotografiju osobne iskaznice te druge osobe
Kontakt centar za prijave DZO šteta pozivom je 01/4600-400, radnim danom od 8 do 16h. Prije poziva savjetujemo da pripremite račune i broj DZO police.
Merkur osiguranje d.d.
Zahtjev za refundaciju sredstava moguće je poslati putem Merkur aplikacije ili putem e- maila:
- e-mail adresa za dostavu takvih računa je steteosobe@merkur.hr
- uz broj police dostaviti presliku računa i broj računa za refundaciju
Triglav osiguranje d.d.
Triglav iskaznica dopunskog zdravstvenog osiguranja služi kao sredstvo plaćanja u primarnoj zdravstvenoj zaštiti te u svim ugovornim ustanovama. Popis ugovornih ustanova možete provjeriti OVDJE.
Za ostale troškove potrebno je zatražiti refundaciju troškova na temelju originalnog računa.
Upute za refundaciju:
- račune do 100,00 kuna dostaviti na mail zdravstveno@triglav- osiguranje.hr ili poštom
- račune veće od 100,00 kuna dostavljate poštom
- ukoliko račune dostavljate poštom, neovisno o iznosu, dostavljate original računa uz ispunjeni zahtjev za prijavu štete obrazac ili uz dostavu original računa dostavljate kopiju kartice Vašeg tekućeg računa bez ispunjenog obrasca. Račune dostavljate na adresu: Triglav osiguranje d.d., Štete zdravstvenih osiguranja – Zdravstvena točka, Antuna Heinza 4, 10000 Zagreb
- refundaciju troškova Triglav će izvršiti u roku od 14 dana od datuma zaprimanja računa sa svom potrebnom dokumentacijom.
- u slučaju da kartica negdje ne prođe kao sredstvo plaćanja molimo Vas da nas nazovete na broj telefona koji se nalazi na poleđini Vaše kartice dok se nalazite u ugovornoj zdravstvenoj ustanovi.
UNIQA osiguranje d.d.
Popis ugovornih ustanova UNIQA osiguranja, točnije ustanova gdje je iskaznica dopunskog zdravstvenog osiguranja izravno sredstvo plaćanja možete provjeriti OVDJE.
Upute za refundaciju računa do 100 kn:
- na mail prijava.stete@uniqa.hr
- dostaviti osobne podatke i broj računa na koji želite povrat
Upute za refundaciju računa iznad 100 kn:
- poštom na adresu Planinska 13 A, 10000 Zagreb
- dostaviti original račun i broj računa na koji želite povrat
U slučaju većih troškova možete zatražiti od UNIQE garantno pismo plaćanja ili od bolnice račun s odgodom plaćanja koji će UNIQA direktno platiti.
Wiener osiguranje Vienna Insurance Group d.d.
Svaki osiguranik Wiener DOPUNSKOG zdravstvenog osiguranja dobiva zdravstvenu iskaznicu koja služi kao sredstvo identifikacije te kao sredstvo izravnog plaćanja sudjelovanja i doplate ukoliko je tako ugovoreno.
U slučaju da se nađete u situaciji da morate platiti participaciju (zbog tehničkih poteškoća kartica nije prihvaćena) potrebno je poslati zahtjev i Wiener osiguranje će refundirati osiguraniku plaćeni iznos u roku 14 dana.
Upute za slanje zahtjeva:
- potrebno je popuniti obrazac
- presliku/scan/fotografiju računa, popunjen obrazac, presliku tekućeg računa i osobne iskaznice potrebno dostaviti na email: likvi-dzo@wiener.hr
Croatia osiguranje d.d.
Refundaciju je moguće zatražiti putem linka https://mojacroatia.crosig.hr/stete/Obavijest.aspx
Allianz osiguranje d.d.
Refundaciju je moguće zatražiti putem linka https://www.allianz.hr/hr_HR/privatni-korisnici/stete-i-info/prijava-stete.html
Za sva dodatna pitanja pišite nam na email dzo@kompare.hr ili nas nazovite na 01 555 0666.