Početak godine često nas potakne na promjene, na svim razinama. Možda je ove godine tako i s telekomom? Postojeći operater nije vam baš najbolji, ali i sama pomisao na prelazak na drugoga operatera jedna je od većih noćnih mora. Pročitajte koliko je zapravo jednostavna procedura ugovaranja telekom usluge na kompare.hr. Možda je baš sad pravo vrijeme da nam se pridružite!

Ugovori telekom usluge uz iskren savjet
Kompare svakom korisniku u svega nekoliko minuta pruža informacije o svim ponudama koje su dostupne na željenoj adresi. U obzir se uzimaju svi nacionalni telekom ponuđači. Osim mogućnosti odabira, svaki korisnik će dobiti i iskren savjet te brz odgovor na svako pitanje i nedoumicu.
Telekom uslugu možete ugovoriti jednostavno, brzo i sigurno, i to telefonski. Osim toga, svaki korisnik od dana ugovaranja usluge ima rok od 14 dana u kojem može stornirati svoj zahtjev. Sve to, naravno, bez ikakvih penala.
Kako bi ugovaranje telekom usluge bilo što sigurnije, svaki se razgovor, odnosno ugovaranje usluge, snima. Na taj se način izbjegavaju bespotrebna papirologija i brojne druge komplikacije.
Telekom usluge koje vam najviše odgovaraju
Korisnici se javljaju na kompare.hr najčešće kada im je istek ugovorne obveze blizu, a nezadovoljni su uslugom, cijenom, kvalitetom, odnosno brzinom interneta i slično.
U tom slučaju, kompare.hr na sebe preuzima provjeravanje tehničkih mogućnosti na samoj adresi korisnika. Nakon toga, slijedi usporedba svih ponuda i pronalazak paketa koji će korisniku najviše odgovarati i cijenom i kvalitetom.
Želite zadržati svoj broj? Nema problema!
U slučaju da korisnik želi zadržati svoj telefonski broj, kompare.hr će se i za to pobrinuti, a evo kako:
- Kompare pokreće postupak prijenosa broja
- Klijent čeka da mu novi operater pošalje svoju opremu
- Nema potrebe za javljanjem starom operateru
Broj se prenosi u roku od 30 dana
Nakon sklapanja zahtjeva, kompare.hr se pobrine za daljnju proceduru u kojoj šalje zahtjev novom operateru. Procedura izgleda ovako:
- Ako se korisnik odluči za novu uslugu na istoj tehnologiji koju već ima, onda treba sam spojiti novu opremu
- Ako se korisnik odluči na promjenu tehnologije, tehničar novog operatera dolazi i korisniku spaja opremu
- Nakon primitka zahtjeva, novi operater je dužan zatražiti prijenos broja od starog operatera
- Stari operater mora ustupiti broj u roku od 30 dana
- Nema potrebe za javljanjem starom operateru
Što s uslugom bez fiksnog telefona?
Kada se javi klijent koji trenutačno ima uslugu koja ne uključuje fiksni telefon, situacija je gotovo identična kao i kod klijenta koji ima uslugu koja uključuje fiksni telefon. Dakle:
- Na uključenje nove usluge obvezno izlazi tehničar novoodabranog operatera
- Tehničar dolazi u dogovoru s klijentom
- Klijent treba sam otkazati prethodnu uslugu i vratiti opremu svom starom operateru
Idealno vrijeme za novog operatera
Kada je riječ o odabiru idealnog vremena za promjenu operatera, ono je mjesec dana prije isteka postojeće ugovorne obveze. Kompare će se pak pobrinuti da ne bude preklapanja u uslugama.
Svakako treba pripaziti i na to da kod većine operatera nakon isteka ugovorne obveze kreće naplata usluge po puno većim cijenama nego što su bile za vrijeme ugovorne obveze. Razlog tomu je taj što gotovo svi operateri odobravaju popuste i razne pogodnosti kada se usluga ugovara uz ugovornu obvezu.
Odaberi, usporedi i kupi najpovoljniji paket telekom usluga! →