NAGRADNA IGRA: Usporedi osiguranja ili telekom usluge, ugovori na kompare.hr i osvoji Opel Mokku!
Usporedi, kupi i osvoji Opel Mokku!

Veliko kompare istraživanje osiguravajućih kuća

kompare_istraživanjeKako izgleda prodaja osiguranja ‘na terenu’. S čime se vi, kao kupci, susrećete u poslovnicama i uredima osiguravajućih kuća. Uz pomoć studenata, istražili smo što se zaista događa na prodajnim mjestima, kako se djelatnici ponašaju, te na koji način vam prezentiraju proizvode.

Zahvaljujući ovom istraživanju, dobili smo mogućnost ne samo usporediti uslugu na terenu s našom uslugom, nego i podići cjelokupnu razinu iskustva kupovine na kompare.hr stranici.

Zašto​ ​smo​ ​to​ ​radili? 

  • željeli smo naučiti nešto ​novo
  • željeli smo pokupiti​ ​iskustva​ ​s​ ​terena
  • željeli smo vidjeti​ ​mogu​ ​li​ ​agenti​ ​na​ ​terenu​ ​nešto​ ​što​ ​mi​ ​ne​ ​možemo
  • željeli smo ​doznati​ ​kako​ ​se​ ​osjeća​ ​kupac​ ​kad​ ​ne​ ​dobije​ ​adekvatnu​ ​ili​ ​kad dobije​ ​adekvatnu​ ​uslugu

Na​ ​koji​ ​način​ ​se radilo ​istraživanje?

  • direktnim odlaskom u poslovnicu
  • mailom
  • telefonski

Na​ ​čemu je bio ​fokus? 

  • mjerilo se ​koliko​ ​vremena​ ​i​ ​novca​ ​treba​ za doći​ ​do​ ​samo​ ​jedne​ ​poslovnice​ ​i adekvatne i ​željene ​informacije
  • kakav​ ​je​ ​ambijent​ ​i​ ​atmosfera
  • osobni​ ​odnos​ ​prema​ ​kupcu
  • mogućnost​ ​pregovaranja​ ​oko​ ​cijene
  • vrijeme​ ​kupovine

Tko je bio obuhvaćen istraživanjem?

  • osiguravajuće​ ​kuće – za​ ​proizvod​ ​auto​ ​osiguranja i dopunskog​ ​zdravstvenog osiguranja
  • telekom​ ​provideri za ​telekom ​pakete​ ​(fiksne​ ​i​ ​mobilne​ ​usluge)

U​ ​istraživanju​ ​je​ ​sudjelovalo tridesetak studenata koji su istražili ponude ​10​ ​osiguravajućih​ ​kuća​ ​te 6​ ​telekom​ ​provider​a​.

kompare_istraživanje_2

Kakvi​ ​su​ ​dojmovi? 

Nikolina, odlazak u poslovnicu

Moje​ ​iskustvo​ ​je​ ​​ ​bilo​ ​osrednje​ ​dobro. Agentica mi je vrlo brzo nakon mog dolaska započela s predstavljanjem ponude dopunskog ​zdravstvenog osiguranja. Nisam​ ​ju​ ​puno ispitivala​ ​s​ ​obzirom​ ​da​ ​je​ ​ona​ ​sama​ ​sve​ ​pričala: o​ ​uvjetima,​ ​što​ ​uključuje​ ​dopunsko, koje​ ​ustanove​ pokriva​,​ ​koja je cijena i slično. ​Kada​ ​sam​ ​pitala​ ​što​ ​je uključeno u ​B-listu​ ​nije​ ​znala​ ​više​ ​reći, a također nije​ ​bila​ ​prežustra​ ​u​ ​guranju​ ​svoje police osiguranja​ ​iako​ ​je​ ​naglašavala​ ​prednosti​ ​u​ ​smislu refundacije​ u​ ​slučaju​ ​da​ ​nisam koristila​ ​dopunsko.

Zatražila sam ponudu za ​prijatelja​ ​koji​ ​ima​ ​68​ ​godina​, ali​ ​je​ ​rekla​ ​da​ ​im​ ​je​ ​dobna​ ​granica​ ​65 pa​ ​je ponudila da meni napravi izračun. Ponudu nisam dobila, nego sam je zatražila brošuru​ ​i​ ​vizitku​ ​jer mi je rekla da se mogu javiti putem maila. ​​Pitala​ ​me​ ​je li ​mi sve dobro​ ​objasnila​ ​te zanima li me još nešto. Nije​ ​mi​ ​nudila​ ​druge​ ​proizvode​ ​koje​ ​njena osiguravajuća kuća ​ima.

Sanja, odlazak u poslovnicu

Nakon nekoliko minuta ‘šetanja’ s jednog šaltera na drugi, od agenata nisam dobila ponudu, nego sam zapisivala u svoju bilježnicu što sam uspjela pohvatati iz razgovora. Dobila sam samo opće uvjete u kuverti, koje sam mogla skinuti i s interneta. Djelatnica me nije tražila OIB niti više informacija o meni za vrijeme razgovora, tek me na kraju tražila ime i prezime. Za vrijeme razgovora naglasak je bio na cijenama, ne na tome što sve za svoj novac dobivam.

Petar, telefonski razgovor s osiguranjem

Moje iskustvo je loše. Imao sam zadatak da nazovem i tražim ponudu dopunskog osiguranja. Nažalost, nakon 3 poziva nitko mi se nije javljao i na kraju nisam dobio ponudu. Da moram stvarno kupovati dopunsko osiguranje svakako bih preskočilo i otišao u drugu osiguravajuću kuću.

 Iva, telefonski razgovor s osiguranjem

Broj telefona sam pronašla na internetu i zvala u subotu oko 10:30 sati. Operater se jako brzo javio i pitao kako mi može pomoći. Nakon mog odgovora da me zanima dopunsko, da ništa o tome ne znam, pitao me koje sam godište i objasnio da spadam u skupinu koja ima dvije opcije. Opcija A koja pokriva participaciju za HZZO ili Opcija B koja pokriva B listu lijekova ali ograničeno i to samo dvije kutije istog lijeka, treća kutija ide na trošak moj.

To je odlično pojasnio, jer sam zapamtila sve detalje kao i cijene. Rekao mi je da je dopunsko kod njih moguće ugovoriti u poslovnici ili na internetu, a spomenuo je i kako postoji popust ako se plaća odjednom za cijelu godinu. S obzirom da mi on nije mogao ponuditi konkretnu policu, rekao je da će me spojiti s prodajom. Nisu se javili, nego su zatražili moje podatke da me povratno nazovu. Na žalost, do danas nema niti povratnog poziva niti e-maila.

Magdalena, telefonski razgovor s osiguranjem

Nakon što sam pronašla i nazvala besplatan broj, čekala sam tri minute do javljanja operatera. Javila se gospođa koja je na moj interes za DZO imala samo dva pitanja: gdje živim i imam li što već kod njih kako bi me dodijelila istom agentu. Bila je iznimno ljubazna i obećala skori poziv, no ja sam zamolila poziv iza 17 sati jer do tada radim.

U 15:15h dobivam poziv koji je meni bio jako komičan jer se radilo o voditelju prodaje za Istru i Primorje, ali na stranu to – nazvali su me u vrijeme kada mi ne odgovara pa sam opet zamolila poziv iza 17 sati. U 17:10h dobivam poziv agenta koji je na sva moja pitanja odgovarao s “Može”, “Sve pokriva”, “Ništa se ne brinite”, “Mi sve rješavamo”.

Nakon što sam izrazila svoju veliku zainteresiranost i rekla da mi je jako hitno i da bih odmah ugovorila, samo da mi pošalju ponudu na mail jer imam dvoje male djece, radim i ne mogu hodati okolo, dobivam odgovor da ništa tako ne šalju i da ako želim ugovoriti osiguranje imam dvije mogućnosti. Agent može doći do mene u bilo koje doba dana ili noći, ili mi ponudu mogu poslati poštom pa je ja potpišem i vratim nazad zajedno s kopijom uplate prve rate. 15 dana od primitka, navodno bih dobila svoju policu i iskaznicu na kućnu adresu. Nisam dobila informacije o tome kad počinje vrijediti osiguranje, trajanju, uvjetima raskida, pa čak niti cijeni ili mogućnostima plaćanja.

Katarina, odlazak u poslovnicu

Agenticu u poslovnici sam zamolila za detalje oko ponude dopunskog osiguranja za tatu. Nakon što sam joj rekla da ima 46 godina, rekla mi je kolika je cijena. Zatim me tražila OIB za koji sam nazvala tatu i zamolila ga isti, a potom me zatražila MBO koji, kako sam naknadno saznala može i sama naći. Nakon što sam napomenula da tata pije određenu vrstu lijekova, rekla je da bi onda to bila B lista. Kada sam zamolila da mu ponudu dostave mailom, rekla je da se ponuda kao takva mailom ne može poslati te da može poslati samo uvjete. Koji sat kasnije, na mail stiže screenshotana ponuda gdje je navedena cijena za jednokratno plaćanje.

Što smo zaključili 

Odlazak do poslovnice zahtijeva vrijeme, a telefonskim putem ponekad nije moguće dobiti baš sve informacije. Priznajemo, možda nismo dobili rezultate kakve smo htjeli (što već znate i sami kad se borite s osiguranjem), ali vam zato mi možemo ponuditi sasvim drugačije iskustvo.

Kako izgleda kupovina osiguranja na kompare hr?

Ističe vam registracija automobila i trebate obavezno auto osiguranje? Kupite ga u 3 koraka.

  1. Usporedite ponude 7 auto osiguravajućih kuća u trenu
  2. Napravite izračun i naši savjetnici će vam pomoći odabrati ponudu s kojom dobivate najbolju vrijednost za svoj novac
  3. Odaberite najbolju za sebe, kupite je online i printajte kod kuće

Trebate dopunsko zdravstveno osiguranje? Osigurajte se bez čekanja u redovima.

  1. Usporedite i odaberite najpovoljniju ponudu
  2. Unesite podatke potrebne za sklapanje police
  3. Uplatite iznos prve premije i osigurajte se

Naši su savjetnici educirani i sve informacije od njih možete dobiti u jednom telefonskom razgovoru. Imamo odgovore na sva vaša pitanja i rado ćemo vam pomoći prilikom odabira police. Skratit ćemo vam vrijeme koliko je god moguće jer znamo koliko ga nemate. Čak i ako ste navikli osiguranje kupovati direktno u poslovnicama, od agenta, kupovinom na kompare.hr imate priliku u samo nekoliko klikova doznati jeste li možda do sada plaćali previše.

Usporedite sve ponude auto osiguravajućih kuća ili pronađite najpovoljniju opciju dopunskog zdravstvenog osiguranja i budite sigurni da ne plaćate više no što je potrebno.