Kad ste zadnji put promijenili tarifu?

U moru tarifa različitih telekom operatera sigurno će svatko naći nešto za sebe. Dok su neki vjerni jednom operateru deset ili više godina, drugi u kratkom roku promijene dva operatera i pet tarifa.

Svi oni koji su se pomalo uljuljali i navikli dobivati uvijek iste previsoke račune za mobitel trebali bi razmisliti mogu li bolje.

 

Iskustva su različita, no evo jednog.

Matija (38): „Prije sedam godina ugovorio sam obiteljsku tarifu unutar koje sam imao 150 minuta besplatnih razgovora. U međuvremenu sam nabavio blackberry uređaj kojim sam aktivirao i Blackberry opciju za prijenos podataka te dodatne opcije za duge razgovore. Računi se nisu spuštali ispod 400 kuna. Da iskoristim bodove, nabavio sam novi, android uređaj i dodatno se informirao o tarifama. Odabrao sam tarifu koja mi za 250 kuna nudi dovoljan broj minuta, sms poruka i neograničeni internet promet. Mjesečni računi pali su na tristotinjak kuna.“

Prije nego i sami odlučite promijeniti tarifu, evo što biste trebali imati na umu.

Pratite svoje troškove barem tri mjeseca. Ne donosite odluku na temelju zadnjeg previsokog računa. Dobro proučite prema kojim mrežama imate najviše poziva, ostvarujete li veći broj kratkih razgovora ili manji broj dugih razgovora, šaljete li puno poruka te koristite li podatkovni promet i u kolikoj mjeri.
Provjerite obračunsku jedinicu nove tarife. Ostvarujete li veći broj kratkih poziva, biti će vam korisnije imati tarifu u kojoj je obračunska jedinica manja od minute.
Saznajte naplaćuje li se dodatno uspostava poziva. Naime, u tarifu vam je možda uključeno 400 minuta besplatnih razgovora, no naplaćuje li se dodatno uspostava poziva, to može povećati vaš račun za nekoliko desetaka kuna pa i više.
Utvrdite šalje li operater upozorenja o statusu vašeg prometa i tarife. Ako ste neoprezni, lako vam se može dogoditi da prekoračite vaš promet i stvorite si dodatne nepotrebne troškove. Operateri obično šalju sms obavijesti o stanju na vašem računu. Pratite takve poruke i na vrijeme reagirajte.

 

Usporedite teleoperatere i uštedite! →

 

KOMPARE SERVIS

Kompareovci Iskustva kupaca Za partnere Poslovi Poslovni podaci Uredi i kontakt

ONLINE KUPOVINA

Postupak ugovaranja Česta pitanja Načini plaćanja auto osiguranja Načini plaćanja dopunskog zdravstvenog osiguranja Provjera police dopunskog zdravstvenog osiguranja Upute za refundaciju i ugovorne ustanove

SIGURNOST KUPACA

Informacije o obradi osobnih podataka Pravne obavijesti Reklamacije i pritužbe Otkazivanje ugovora i raskid police Obavijest potrošačima Akcije u osiguranju Zakonski termini za vrstu osiguranja

Načini plaćanja

Jednokratno općom uplatnicom ili karticama do 12 rata bez kamata.
Trustmark webshop

OBRADA PODATAKA
Upisane osobne podatke koristimo da te možemo kontaktirati, obavijestiti o ponudama i pomoći ti pronaći osiguranje ili telekom uslugu prema tvojim zahtjevima i potrebama. U svakom trenutku možeš se predomisliti i odbiti primanje naših e-mail poruka klikom na opciju “odjava” na kraju svake naše poruke ili popunjavanjem obrasca ili slanjem poruke na szop@kompare.hr. Pročitaj više u Informacije o obradi osobnih podataka

GOOGLE CAPTCHA ZAŠTITA
Stranica kompare.hr zaštićena je Google Captcha sustavom, a više o tome možeš pročitati kroz politiku privatnosti i uvjete korištenja.

Odjavi se s newslettera

Newsletter šaljemo našim korisnicima temeljem legitimnog interesa. Upiši svoju e-mail adresu ako ne želiš primati newsletter. Sve o obradi podataka pronađi u Informacije o obradi osobnih podataka

© 2012- kompare.hr

Distribuciju osiguranja omogućuje posrednik u osiguranju Custodia d.o.o za zastupanje u osiguranju
HANFA Datum dozvole za rad 09.08.2013.,Klasa dozvole za rad UP/I-453-02/13-37/38

whatsapp
Viber