Čak 50% Hrvata razmišlja o promjeni operatora

Više od 110 tisuća kućanstava u Hrvatskoj će se 2014. pretplatiti na digitalnu televiziju

Sredinom prosinca 2013. godine provedeno je  istraživanje o korištenju usluga komercijalne digitalne televizije. Istraživanje je provela neovisna agencija za istraživanje i analiziranje tržišta i javnih mišljenja pod nazivom Tvornica istraživanja.

Krajem 2013. godine u Hrvatskoj je bilo oko 700 tisuća kućanstava koja koriste usluge komercijalne digitalne televizije (PayTV) što je više od 45 posto.  Usporedbe radi, u Srbiji taj udio iznosi 58 posto, a u Sloveniji je još 2011. godine iznosio čak 80 posto.

Rezultati istraživanja pokazuju da će više od 110 tisuća kućanstava koja trenutno ne koriste komercijalnu digitalnu televiziju najvjerojatnije u 2014. početi koristiti ovu vrstu usluge.

Još je veća brojka onih koji su istaknuli da razmišljaju o tome ili da nisu sigurni hoće li to napraviti. Tih je ispitanika gotovo 280 tisuća, uz uvjet da ponuđači PayTV usluge uspiju doprijeti do tih potencijalnih klijenata.

Sukladno najavama, za očekivati je da će u 2015. godini  60 posto kućanstva koristiti komercijalnu digitalnu  televiziju.

Što Hrvati misle o uštedama koje se ostvaruju promjenom operatora?

Tvornica istraživanja provela je istraživanje i u sektoru mobilne telefonije.

Podaci pokazuju kako 229 tisuća korisnika ističe kako će u 2014. godini sigurno promijeniti svog mobilnog operatora i već znaju kojem operatoru će prijeći. Nešto je više onih korisnika koji planiraju promjenu, ali još nisu sigurni kome će prijeći. Njih je oko 586 tisuća. Interesantna je ona skupina koja ne namjerava mijenjati svog postojećeg operatora navodeći da su „svi isti“. Takvih korisnika je oko 334 tisuća.

Zanimljiv je podatatak da gotovo polovica Hrvata, dakle oko 2 milijuna svakodnevno razmišlja o  tome da li bi promjenom pružatelja mogli ostvariti bolje uvjete korištenja.

Usporedite cijene telekomunikacijskih usluga i saznajte koliko biste uštedjeli promjenom pružatelja usluga!