Sukladno važećim odredbama Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19) Kompare Online d.o.o.(nadalje: Posrednik ili Društvo) kao posrednik prije sklapanja ugovora o telekom usluzi, obavještava ugovaratelja usluge o sljedećim podacima:
Poslovni podaci za Kompare Online d.o.o.
KOMPARE ONLINE društvo s ograničenom odgovornošću za usluge
Petra Jurčića 4b, 51000 Rijeka
OIB: 20274969543
Član Uprave društva: Marjeta Tomulić Vehovec
Član Uprave društva: Nikša Tomulić
Temeljni kapital: 3.140.000,00 kn/ 416.749,61 EUR uplaćen u cijelosti
Registriran na Trgovačkom sudu u Rijeci, MBS 040282750
MBS (NKD): 2856158
Poslovni račun:
IBAN HR9024020061100621809
Poslovna banka:
ERSTE&STEIERMÄRKISCHE BANK d.d.
Jadranski trg 3A, 51000 Rijeka
Podatke o društvu Kompare Online d.o.o. možete provjeriti na sudskom registru
(www.sudreg.pravosudje.hr).
Posrednik ne daje savjete o telekom usluzi koju distribuira. Posrednik stranci daje objektivne informacije u razumljivom obliku temeljem kojih stranka može donesti informiranu odluku. Posrednik za obavljene poslove posredovanja u prodaji telekom usluga ostvaruje naknadu u obliku provizije koja je uključena u cijenu telekom usluge i koju plaća telekom operater.
Za obavljanje poslova posredovanja telekom usluga zaposlenik, odnosno suradnik Društva ostvaruje plaću ili naknadu temeljem ugovora o radu ili drugog ugovornog odnosa. Jedan dio plaće ili naknade je varijabilan i isplaćuje se kao postotak naplaćene cijene telekom usluge. Društvo Posrednika za obavljene poslove distribucije od telekom operatera može ostvarivati i drugu vrstu primitaka i/ili drugu ekonomsku korist koje su uključene u cijenu telekom usluge. Zaposlenik, odnosno suradnik ne prima nikakve dodatne naknade od ugovaratelja telekom usluge.
Posrednik u prodaji telekom usluga društvo Kompare Online d.o.o. ima sklopljene ugovore sa sljedećim telekom operaterima:
Uz pomoć posrednika u prodaji, telekom operateri klijentima daju mogućnost sklapanja ugovora o telekom usluzi na daljinu. Prije nego što potrošač sklopi ugovor izvan poslovnih prostorija, odnosno ugovor na daljinu ili bude obvezan odgovarajućom ponudom, trgovac ga mora na jasan i razumljiv način obavijestiti o:
Telekom operater će započeti s ispunjenjem svoje obveze tj. Uslugu će pružiti i prije isteka roka za jednostrani raskid isključivo uz izričiti pristanak ugovaratelja telekom usluge. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je na temelju tog ugovora primila od druge strane. Klijent ugovor raskida u skladu s dokumentacijom temeljem koje je ugovorena telekom usluga odabranog telekom operatera. Vrijeme trajanja ugovora o telekom usluzi navedeno je u dokumentaciji temeljem koje je ugovorena telekom usluga odabranog telekom operatera. Ugovor o telekom usluzi uobičajeno se sklapa kao ugovor s određenim rokom trajanja. Vrijeme trajanja ugovora o telekom usluzi utvrđuje se prije sklapanja ugovora o telekom usluzi i navedeno je na dokumentaciji odabranog telekom operatera. Početak obveze telekom operatera iz ugovora o telekom usluzi utvrđen je uvjetima o pružanju telekom usluge.
Cijena telekom usluge, način i trajanje plaćanja telekom usluge, visina poreza i drugih troškova i naknada utvrđene su na ponudi i/ili dokumentaciji telekom operatera. Ako je Uvjetima o pružanju telekom usluge propisana naknada za obročno plaćanje, doplatak za obročno plaćanje utvrđen je cjenikom telekom operatera te naveden na obrascu za sklapanje ugovora o telekom usluzi ili u dokumentaciji telekom operatera. Zainteresirane osobe (potrošači, fizičke i pravne osobe koje imaju prava i obveze po ugovoru o telekom usluzi, korisnici telekom usluga, mogu u izvansudskom postupku rješavati sporove kao i u internom postupku rješavati pritužbe s pružateljem telekom usluge. Informacija o internom postupku rješavanja pritužbi i postupak izvansudskog rješavanja sporova objavljeni su u uvjetima pružanja odabrane telekom usluge telekom operatera.
Prigovor treba sadržavati:
Rok za podnošenje prigovora protiv odluke ili postupanja Društva je 15 (petnaest) dana od dana kada je podnositelj prigovora primio odluku na koju podnosi prigovor, odnosno, od dana kada je saznao za razlog prigovor. Društvo je dužno odgovoriti na prigovor u roku od 15 (petnaest) dana od dana primitka prigovora. Kada odgovor na prigovor ne ispunjava ili ne ispunjava u cijelosti zahtjeve iz prigovora, podnositelju pritužbe treba objasniti stav Društva vezan za prigovor, a podnositelj prigovora ima pravo na:
Svi sporovi koji proizlaze iz ugovornog odnosa ili u vezi s njim uključujući i sporove koji se odnose na pitanja njegovog valjanog nastanka, povrede ili prestanka kao i na pravne učinke koji iz toga proistječu, mogu se uputiti na mirenje pri jednoj od organizacija za mirenje Republici Hrvatskoj (Hrvatska gospodarska komora ili Hrvatska udruga poslodavaca), odnosno, u skladu s uputama iz predugovorne dokumentacije odabranog pružatelja telekom usluge. Sve predugovorne informacije zajedno sa uvjetima pružanja usluge odabranog operatera uručuju se ugovaratelju telekom usluge prije sklapanja ugovora o telekom usluzi.
Nakon podnošenja zahtjeva za telekom uslugom, telekom operater će dostaviti potrošaču svu dokumentaciju za sklapanje ugovora na dostavljenu e-mail adresu i/ili u izvorniku na ostavljenu poštansku adresu. Kupac je dužan unijeti točnu e-mail adresu i po potrebi točnu adresu za dostavu pošte. U protivnom Društvo nije odgovorno ukoliko mu se dokumentacija za sklapanje ugovora ne dostavi. Kupac uvijek naknadno može kontaktirati Kompare Online d.o.o. ukoliko je došlo do greške prilikom upisa podataka te će mu dokumentacija biti ponovno proslijeđena.