Što napraviti kad se dogodi šteta kod osiguranja plovila

Ovisno o osiguranja u kojem ste osigurali vaše plovilo niže možete pronaći upute za prijavu štete:

Generali osiguranje:

Što učiniti u slučaju štete na plovilu

U slučaju nastupa osiguranog slučaja potrebno je poduzeti sve mjere da se ograniče štetne posljedice i pri tome se pridržavati uputa osiguratelja ili njegovog predstavnika kako oštećeno plovilo ne bi bilo izloženo daljnjim oštećenjima. O nastaloj šteti potrebno je izvijestiti osiguratelja o nastupanju osiguranog slučaja najdalje u roku od tri dana od dana, kada je za isti saznao. Najdalje u roku od tri dana pisano potvrditi danu prijavu na za to odgovarajućem obrascu. Osigurani slučaj prijaviti lučkoj kapetaniji, odnosno policiji, ako je isti nastao uslijed provalne krađe, utaje ili drugog kaznenog djela.


Kako i gdje prijaviti štetu na osiguranom plovilu

Prijavu štete moguće je prijaviti na propisanom obrascu najbližoj poslovnici osiguravatelja, te putem informacijskog centra, telefaksa ili pošte.Prijavu je, uz dostavu potrebne dokumentacije, potrebno izvršiti odmah, a najkasnije u roku od 3 dana od dana nastanka osiguranog slučaja. Osiguratelj će organizirati procjenu štete sukladno dogovoru s osiguranikom. Oštećenja na plovilu moraju biti nepromijenjena do prijave štete osiguratelju i dolaska procjenitelja radi procjene štete (nakon poduzimanja mjera za smanjenje daljnjih oštećenja).


Dokumentacija potrebna za prijavu štete na plovilu

  • Obrazac “Prijava štete na plovilu” s naznačenim načinom izvršenja isplate (broj računa vlasnika plovila i naziv banke u kojoj je isti otvoren) – u prilogu
  • Izjava voditelja plovila o vremenu i načinu nastanka štete
  • Preslika plovidbene dozvole plovila
  • Preslika dozvole voditelja plovila
  • Popis posade (crew lista)
  • Prijava pomorske nezgode nadležnoj Lučkoj kapetaniji
  • Zapisnik policije ako se radi o provalnoj krađi, utaji ili drugom kaznenom djelu
  • Fotografije oštećenja (putem maila)
  • Račune kupnje otudenih stvari
  • Račun popravka (ako je popravak već izvršen)

Online prijava štete Generali: https://www.generali.hr/stete/plovilo

Uniqa osiguranje

Popunjeni obrazac poslati na: prijava.stete@uniqa.hr

Ostala potrebna dokumentacija: Preslika police, Obrazac prijave nezgode plovila Lučkoj kapetaniji, Zapisnik o očevidu Lučke kapetanije ili MUP-a, Preslika plovidbene dozvole/upisnog lista, polica i slikeOnline prijava štete Uniqa: https://www.uniqa.hr/kontakt-i-usluge/prijava-stete/online-prijava-stete/brodice/117

Wiener Yacht Pool (nemaju online prijave):

Popunjeni obrazac iz priloga slati na mail adresu odjela šteta: info@claimsandservices.hr

UZ PRIJAVU OBAVEZNO DOSTAVITI: 

  • Fotografije nastalih oštećenja – identifikacija plovila/imovine + oštećenja, policu
  • Ponudu za sanaciju nastalih oštećenja sa specifikacijom materijala i rada (broj sati, cijena sata rada…) 
  • Presliku dozvole za plovidbu brodice ili Upisni list jahte/Svjedodžbu o sposobnosti jahte za plovidbu 
  • Izjavu ovlaštene osobe u marini

Croatia Osiguranje:

Kako bi obrada Vašeg zahtjeva bila što brža i kvalitetnija, molimo Vas da prilikom prijave štete na mail adresu: stete.prijava@crosig.hr priložite sljedeću dokumentaciju:


Pri rješavanju zahtjeva možete pomoći dostavljanjem niže navedene dokumentacije:

  • računa ili ugovora o najmu plovila
  • check-in i check-out liste
  • popisa posade i putnika
  • potvrde o plaćenom depozitu
  • informacije vlasniku i osiguratelju drugog plovila ako je šteta uzrokovana sudarom i krivnjom drugog plovila
  • potvrde o prijavi štetnog događaja nadležnoj instituciji ako je šteta posljedica kaznenog djela, požara ili eksplozije.


Online prijava štete Croatia: https://mojacroatia.crosig.hr/stete/Obavijest.aspx