Servis za korisnike

Želimo ti pružiti najbolje korisničko iskustvo zato smo na jednom mjestu prikupili česta pitanja, upute i ostale važne informacije za naše korisnike i kupce

Česta pitanja

Što je Kompare servis i čemu služi?

Web servis koji na jednom mjestu prikuplja ponude 10 osiguravajućih kuća i 7 telekom operatera. Zato u par klikova usporediš ponude, odabereš najbolje za sebe i ugovoriš online bez odlaska u poslovnicu. Kompareovci će ti besplatno pomoći da taj proces bude što jednostavniji.

Kako Kompare zarađuje?

Svaki put kad putem Kompare servisa kupiš policu osiguranja ili ugovoriš telekom uslugu Kompare naplati proviziju osiguravajućoj kući ili telekom operateru. Naša usluga je za tebe besplatna, a živimo od provizije koju naplatimo našim partnerima..

Koje su prednosti kupovine putem Kompare servisa?

Uz to što ti štedimo vrijeme i novac, objektivno analiziramo sve ponude i nikad ti nećemo nešto "uvaliti". Često organiziramo akcije tako da kod nas možeš ugovoriti uslugu po boljim uvjetima on onih koje možeš dobiti direktno kod ponuđača.

Da li je Kompare zaista besplatan?

Kompare je besplatan i uvijek će tako biti. Ne naplaćujemo nikakve naknade niti ćemo te ikad vezati bilo kakvim ugovorima.

Koliko je sigurno kupovati na ovaj način?

Usluge koje Kompare prodaje strogo su regulirane zakonima i nadgledane od strane institucija kao što su HANFA i HAKOM. Kompare posluje poštujući sve relevantne propise i zakone te posjeduje potrebna odobrenja i dozvole.

Na koji način Kompare štiti moje podatke?

Poštujući Zakon o zaštiti podataka i GDPR uredbu jamčimo da su tvoji podaci potpuno sigurni i da se nikad neće koristiti u svrhe koje nisu jasno navedene.

Kako radi Kompare

USPOREĐUJE I ANALIZIRA

Nakon što posjetiš Kompare i zatražiš određenu informaciju ili analizu ponuda, naš sustav skenira sve ponude partnera u potrazi za onom koja će tebi najbolje odgovarati. Pritom vodimo računa da te ne gnjavimo upisivanjem hrpe podataka, već samo onih koje su nužne za izračun i usporedbu cijena.

PRONALAZI NAJBOLJU PONUDU

Nakon što sustav odradi svoj posao, tvoj Kompareovac te nazove i dodatno provjeri  informacije koje će mu pomoći u finalnoj selekciji ponuda. Surađujemo s velikim brojem partnera, svakodnevno usporedimo preko 1.000 različitih ponuda i zato uvijek možemo pronaći baš onu koja najbolje odgovara tvojim potrebama. Uz to, iza svakog Kompareovca stoji jako puno iskustva u telekom i industriji osiguranja tako da ne postoji pitanje na koje oni neće znati odgovor.

OMOGUĆAVA JEDNOSTAVNU KUPOVINU

Ponudu bilo kojeg partnera ugovoriš ili kupiš preko nas bez ikakve naknade ili potrebe da obilaziš poslovnice i gubiš svoje vrijeme. Naravno, tvoji Kompareovci su tu za tebe i nakon kupovine za sva pitanja i pomoć.

Kompareovci

Trenutno nas je 70 i svaki dan zdušno radimo na tome da ti pružimo bolju i kvalitetniju uslugu.

TKO SU KOMPAREOVCI

Možda zvuči čudno, ali oni vole osiguranja i telekome, a što je još važnije, razumiju ih. Zavoljet ćeš Kompareovce jer imaju odgovor na sva pitanja, pričaju razumljivim jezikom i baš uvijek mogu pronaći bolju uslugu za tebe.

ZAŠTO POSTOJE

Davno smo se uvjerili da su osiguranja i telekom usluge komplicirane i kako običnom web usporedbom nećemo našim korisnicima pružiti najbolje iskustvo online kupovine. Zato sad imamo preko 70 educiranih stručnjaka koji će na objektivan način analizirati ponude i pronaći uslugu koja najbolje odgovara potrebama svakog korisnika.

KAKO RADE

Zovu te besplatno na telefon jer je tako najbrže i najjednostavnije, a ako baš ne voliš pričati javit će ti se mailom. Tu su da te saslušaju, uštede tvoje vrijeme i novac na uslugama koje svaki dan koristiš i ionako dovoljno plaćaš.

Kako zarađuje kompare

Sigurnost i pravna regulativa

Iskustva kupaca

Sigurnost i pravna regulativa

GDPR i sigurnost podataka

U obavljanju svoje djelatnosti, prikupljamo i obrađujemo osobne podatke poštujući sve relevantne zakone i propise. Podatke prikupljamo uz dopuštenje svakog našeg korisnika i obrađujemo isključivo u svrhe koje su jasno navedene.

OBRADA PODATAKA

SIGURNOST PODATAKA

Podatke svojih korisnika štitimo u skladu sa zakonskim propisima i regulativama zato ih nikad nećemo prodati ili prosljediti trećim osobama koje nisu vezane za ispunjenje ugovora ili ugovorene usluge.

BRISANJE PODATAKA

Ako se u bilo kojem trenutku predomisliš i odlučiš da više ne trebate ili ne želite Kompare usluge, dovoljno je da nam pošaljete email na szop@kompare.hr ili popunite podatke u ovom obrascu.

Česta pitanja

Mogu li raskinuti policu auto osiguranja ugovorenu putem Kompare servisa?

Kupljenu policu obveznog auto osiguranja sukladno Zakonu o osiguranju nije moguće raskinuti ako je polica već iskorištena za produžetak registracije.

Moram li platiti proviziju za Kompare usluge?

Kompare usluga je za sve kupce i korisnike besplatna! Kompare zarađuje kroz proviziju koju naplaćuje partnerima (osiguravajućim kućama i telekom operaterima) za svaku prodanu policu osiguranja i ugovorenu telekom uslugu.

Kako i kada ću dobiti kupljenu policu?

Odmah po uplati ili u roku pola sata tvoja elektronska polica stiže na email. Tiskana polica i zelena karta stižu besplatno na kućnu adresu.

Na koji način mogu izvršiti plaćanje premije?

Jednokratno općom uplatnicom, internet bankarstvom, kreditnom ili debitnom karticom. Do 10 rata bez kamata svim kreditinim i nekim debitnim karticama.

Koje su prednosti kupovine putem Kompare servisa?

Brzo i jednostavno na jednom mjestu saznaš cijene 10 osiguravajućih kuća, savjetnik ti putem telefona odgovori na sva pitanja i pronađe policu koja najbolje odgovara tvojim potrebama. Kupljena polica odmah stiže u tvoj mail sadučić.

Što je elektronska polica?

Elektronska polica je polica osiguranja u digitalnom obliku. Sadržava jedinstveni kod Hrvatskog ureda za osiguranje zbog kojeg služi kao podloga za tehnički pregled i registraciju vozila. Odmah po uplati stiže na email, a tiskanu policu i ostatak dokumentacije besplatno dostavljamo poštom na željenu adresu.

Upute za kupovinu

Policu obveznog auto osiguranja putem Kompare servisa ugovoriš jednostavno u 3 brza koraka:

1. Prihvaćanje ponude

Dodjeljujemo ti osobnog Kompare savjetnika koji će se pobrinuti i između 10 osiguravajućih kuća pronaći ponudu koja najbolje odgovara tvojim potrebama.

Ponuda stiže na e-mail.

2. Plaćanje premije

Kada otvoriš link ponude, odabereš način i adresu dostave, sustav te odvede na stranicu za sigurno plaćanje

Plaćanje možeš izvršiti karticama (jednokratno ili na rate bez kamata) ili jednokratno internet bankarstvom/općom uplatnicom.

3. Dostava police

Kad zabilježimo uplatu, izrađujemo elektronsku policu ta tehnički i  šaljemo u tvoj email sandučić.

Bez brige, tiskanu policu i zelenu kartu pripremimo i besplatno dostavljamo poštom na željenu adresu.

Imaš pitanje?

Nazovi nas na 01 555 0666 jer tu smo za tebe od ponedjeljka do petka 08 do 20 h, a subotom od 09 do 14 h.

Upute za kasko

Policu kasko auto osiguranja putem Kompare servisa ugovoriš jednostavno u 4 brza koraka:

1. Prihvat ponude

Tvoj Kompare savjetnik će usporediti sve ponude, pročitati opće uvjete i sitna slova pa ti na e-mail poslati ponudu koja najbolje odgovara tvojim potrebama.

2. Slikanje vozila

Da bi polica bila važeća, potrebno je slikati vozilo. Dovoljno je 7 vidljivih fotografija uslikati mobitelom i  dostaviti svom Kompare savjetniku na e-mail.

Obavezno slikati krov, broj šasije, prednju stranu, stražnju stranu, lijevu bočnu stranu i desnu bočnu stranu te stanje kilometara.

3. Uplata premije

Premiju možeš platiti jednokratno općom uplatnicom te svim debitnim i kreditnim karticama ili na rate do 12 obroka bez kamata.

4. Dostava i početak police

Policu ćemo izraditi i besplatno dostaviti na tvoju kućnu adresu.

Imaš pitanje?

Nazovi nas na 01 555 0666 jer tu smo za tebe od ponedjeljka do petka 08 do 20 h, a subotom od 09 do 14 h.

Što u slučaju prometne

5 obaveznih koraka kako postupiti u slučaju lakše prometne nezgode:

Zakonom je definirano da je lakša prometna nezgoda ona u kojoj nema ozljeđenih sudionika, a vozila su u voznom stanju.

Fotografirati i ukloniti vozila

Važno je fotografirati mjesto izbliza i izdaleka, položaj vozila, tragove kočenja, otpale krhotine ili dijelove na kolniku te oštećenja na vozilima.

Nakon fotografija, zakonska obaveza je ukloniti vozila i omogućiti nesmetano daljnje funkcioniranje prometa.

Europsko izvješće o nezgodi

Možda i najvažniji korak je popuniti i potpisati Europsko izvješće o nezgodi (obrazac dobijete prilikom ugovaranja osiguranja).

Svrha ovoga nije utvrđivanje krivice nego utvrditi viđenje cijele situacije iz perspektive svih sudionika u prometu.

Prijava i procjena štete

U pravilu se procjena štete vrši u osiguravajućoj kući kod koje je krivac nezgode osiguran.

U slučaju da niste utvrdili krivca, svaki sudionik se javlja u svoju osiguravajuću kuću na procjenu.

Najbolje je da procjeni i rekonstrukciji prometne nezgode prisustvuju svi sudionici nezgode. Procjenitelj će izvršiti rekonstrukciju i prikupiti sve potrebne informacije kako bi se utvrdila odgovornost.

Isplata štete

U roku od 8 dana osiguravajuća kuća kontaktira oštećenu osobu vezano uz sanaciju štete ili nadoknadu troškova. Možete zatražiti podmirenje troškova po dostavljenoj fakturi ili isplatu novca temeljem slobodne nagodbe

Imaš pitanje

Od ponedjeljka do petka 08 do 20 h, a subotom od 09 do 14 h. Nazovi nas na 01 555 0666 ili nam piši na pisma@kompare.hr

Opći uvjeti osiguranja

Uvozite li novi ili rabljeni automobil?

NOVI RABLJENI

Česta pitanja

Što ako par dana zakasnim na tehnički?

Kupljenu policu obveznog auto osiguranja sukladno Zakonu o osiguranju nije moguće raskinuti ako je polica već iskorištena za produžetak registracije.

Mogu li tehnički i registraciju obaviti par dana ranije?

Kompare usluga je za sve kupce i korisnike besplatna! Kompare zarađuje kroz proviziju koju naplaćuje partnerima (osiguravajućim kućama i telekom operaterima) za svaku prodanu policu osiguranja i ugovorenu telekom uslugu.

Može li netko umjesto mene obaviti tehnički i registraciju?

Vodimo računa da tvoji podaci u svakom trenutku budu sigurni i da ih koristimo isključivo u svrhu koja je navedena. Zadatak svakog Kompare savjetnika je da za tebe prregonađe i omogući kupovinu police osiguranja koja najviše odgovara tvojim potrebama.

Koje dokumente trebam ponesti na tehnički?

Kompare isključivo zarađuje kroz proviziju koju naplaćuje poslovnim partnerima (osiguravajućim kućama i telekom operaterima) za prodane police osiguranja i aktivirane telekom usluge.

Što se događa s policom osiguranja ako ne prođem tehnički pregled?

Brzo i jednostavno na jednom mjestu saznaš cijene 10 osiguravajućih kuća, savetnik ti putem telefona odgovori na sva pitanja i pronađe policu koja najbolje odgovara tvojim potrebama. Kupljena polica odmah stiže u tvoj mail sadučić.

Što ako polica osiguranja i registracija ne istječu isti dan?

Elektronska polica odmah po uplati stiže na email, a tiskanu policu i ostatak dokumentacije besplatno dostavljamo poštom na željenu adresu.

Kupovina rabljenog vozila

Od 01. siječnja 2018. kupovina i prijepis rabljenog vozila od druge osobe puno su brži, jednostavniji i jeftiniji. Umjesto odlaska na poreznu, u policijsku postaju i sl., dovoljno je doći na stanicu za tehnički pregled.

Kupujete li vozilo od druge fizičke osobe, ugovor nije potrebno ovjeriti kod javnog bilježnika. Prethodni vlasnik mora jasno specificirati ostavlja li ili zadržava registarske oznake.

Proces kada jedna fizička osoba od druge fiziče osobe kupuje vozilo je sljedeći:

1. Troškovi i prijepis vozila

U troškove prijepisa uključena je upravna pristojba i trošak izdavanja prometne dozvole te registarskih pločica.

Umjesto u policijskoj postaji i poreznoj, novu prometnu dozvolu i registarske oznake kupac preuzima nastanici za tehnički pregled. Na tehničkom pregledu plaća pristojbe i obavlja prijepis vozila.

Policu obveznog osiguranja kupac preuzima od prethodnog vlasnika i koristi sve do njezinog isteka.

2. Prva registracija i osiguranje

Po isteku police osiguranja prethodnog vlasnika, kupac vozilo prvi put osigurava na svoje ime.

Troškove osiguranja obavezno provjeriti na kompare.hr, a troškove tehničkog pregleda možeš izračunati OVDJE

Trošak tehničkog pregleda

Odaberi vrstu vozila

Automobil
Motocikl
Moped

Česta pitanja

Kako ugovoriti policu dopunskog osiguranja preko Kompare servisa?

Kompare savjetnica će te kontaktirati kako bi provjerila sve bitne informacije ključne za izradu ponude. Ponudu koja najviše odgovara tvojim potrebama i upute za plaćanje šaljemo na email. Nakon što izvršiš plaćanje, izrađujemo tvoju policu i šaljemo na email. Iskaznica besplatno stiže poštom.

Mogu li raskinuti policu dopunskog zdravstvenog osiguranja ugovorenu putem Kompare servisa?

Unutar 14 dana od datuma ugovaranja, policu je moguće raskinuti uz povrat uplaćene premije. Važno da u tih 14 dana nije nastala šteta po polici. Raskid police nakon isteka zakonskog roka od 14 dana vrši se sukladno pravilima osiguravajuće kuće.

Zašto ugovoriti dopunsko osiguranje preko Kompare servisa?

Kompare savjetnice će za tebe usporediti sve ponude 8 osiguravajućih kuća i preporučiti policu koja najbolje odgovara tvojim potrebama. Policu ugovoriš online i dobiješ na email - bez čekanja u redu i obilaska poslovnica.

Što točno pokriva polica dopunskog zdravstvenog osiguranja?

Ugovaranjem police dopunskog zdravstvenog oslobađaš se plaćanja svih troškova, točnije participacija u sustavu javnog zdravstva. Neke osiguravajuće kuće dodatno osiguravaju i besplatne lijekove s B liste.

Koji su lijekovi na B listi i tko ih koristi?

Na dopunskoj B listi nalaze se lijekovi širokog spektra. Za razliku od A liste, samo dio troška lijeka s B liste pokriva HZZO, a ostatak osiguranik samostalno ili polica dopunskog zdravstvenog osiguranja ukoliko je takvo pokriće uključeno na polici.

Koje su točno razlike između HZZO dopunskog i dopunskog osiguravajućih kuća.

Jedna od osnovnih razlika je u tome što HZZO polica osiguranja ne pokriva trošak lijekova s B liste, a kod ostalih osiguravatelja je moguće ugovoriti takvu policu. Isto tako, HZZO polica ima jedinstvenu cijenu osiguranja dok su cjenici osiguravajućih kuća prilagođeni dobi osiguranika.

Raskid ili izmjena police

Želim policu dopunskog zdravstveno osiguranja kod
PRIKAŽI UPUTE

Opći uvjeti osiguranja

Želim uvjete za PRIKAŽI OPĆE UVJETE
Putno pitanja
Putno upute
Putno uvjeti
Imovina pitanja
Imovina upute
Imovina uvjeti

Česta pitanja

Koje telekom usluge mogu ugovoriti putem Kompare servisa?

Sve fiksne i mobilne telekom usluge Kompare partnera: Hrvatski Telekom, A1, B.net, Optima, Iskon, evotv i Tele2.

Mogu li ugovoriti uslugu ako nisam vlasnik priključka, ali imam ovjerenu punomoć?

Da, samo je potrebno dostaviti kopiju punomoći.

Može li Kompare umjesto mene otkazati postojeću ugovornu obvezu?

Ne, postojeću uslugu uvijek otkazuje vlasnik, a Kompare savjetnik će vas uputiti u točan proces i proceduru.

Što ako se predomislim i želim otkazati uslugu?

Bilo koja telekom usluga ugovorena putem Kompare servisa može se otkazati u roku 14 dana od sklapanja. Bez ikakvih penala i naknada.

Moram li platiti bilo kakvu naknadu Kompare servisu?

Ne. Kompare usluga je za sve korisnike i kupce potpuno besplatna i uvijek će tako biti. Kompare živi od provizije koju naplati osiguravajućim kućama i telekom operaterima za svaku prodanu i aktiviranu uslugu.

Ostvarujem li ikakvu pogodnosti ugovaranjem usluge putem Kompare servisa?

Da, svaki Kompare kupac na poklon dobije bon u vrijednosti 200 kn. Bon je moguće iskoristiti prilikom kupovine police osiguranja vozila ili bilo kojeg zdravstvenog osiguranja.

Načini ugovaranja usluge

Putem Kompare servisa možeš ugovoriti bilo koju telekom uslugu i to 7 nacionalnih telekom operatera. Kompare usluga je za tebe besplatna, a svaki put kad nešto kupiš preko nas, mi ćemo naplatiti proviziju partneru.

1. ANALIZA PONUDA

Nakon što na Kompare stranicama popuniš podatke i zatražiš našu pomoć, provjeravamo dostupnost usluga svih operatera na tvojoj adresi. Da bi pronašli pravu ponudu za tebe, Kompare savjetnik će te nazvati, ispitati tvoje potrebe i prema tome ti poslati ponudu.

2. UGOVARANJE USLUGE

Kad se odlučiš za ugovaranje, usluga se dogovara putem daljinske prodaje. Tvoj Kompare savjetnik s tobom snima kratki prodajni razgovor, a nakon toga daje nalog operateru da se usluga aktivira. Sve što trebaš je pričekati aktivaciju usluge, a zakonski rok koji svaki operater mora ispoštovati je 45 dana. Jedino što ne možemo napraviti umjesto tebe je otkazivanje prethodne usluge.

3. AKTIVACIJA USLUGE

Kada operater primi i odobri zahtjev u zakonskom roku od 45 dana će usluga biti aktivirana. Ako imaš bilo kakvo pitanje u međuvremenu, uvijek se možeš javiti svom savjetniku. Ako kojim slučajem odustaneš od usluge, to možeš napraviti u roku od 14 dana od datuma dogovaranja.

Prijavi se na newsletter i
ne propusti priliku za pravu uštedu

KOMPARE SERVIS

Kompareovci Iskustva kupaca Za partnere Poslovi Poslovni podaci Uredi i kontakt

ONLINE KUPOVINA

Postupak ugovaranja Česta pitanja Podaci i upute za plaćanje Provjera police dopunskog zdravstvenog osiguranja Upute za refundaciju i ugovorne ustanove

SIGURNOST KUPACA

Informacije o obradi osobnih podataka Pravne obavijesti Privole i pritužbe Otkazivanje ugovora i raskid police Obavijest potrošačima Akcije u osiguranju Zakonski termini za vrstu osiguranja

Načini plaćanja

Jednokratno općom uplatnicom ili karticama do 12 rata bez kamata.

OBRADA PODATAKA
Korištenjem Kompare usluge i popunjavanjem ovih podataka aktivno pristaješ da te kontaktiramo i ispunimo svoju svrhu - pomognemo ti pronaći i kupiti osiguranje baš po tvojoj mjeri. Pročitaj više u Informacije o obradi osobnih podataka.

POVLAČENJE PRIVOLA
U slučaju da u bilo kojem trenutku promjeniš mišljenje i naša pomoć ti više ne bude potrebna, možeš povući dopuštenje za korištenje podataka slanjem maila na szop@kompare.hr ili popunjavanjem ovoga obrasca.

© 2012-2020 kompare.hr

Distribuciju osiguranja omogućuje posrednik u osiguranju Custodia d.o.o za zastupanje u osiguranju
HANFA Datum dozvole za rad 09.08.2013.,Klasa dozvole za rad UP/I-453-02/13-37/38

whatsapp
Viber