U procesu odabira najbolje ponude telekom operatera, osim cijene, bitna je i korisnička podrška. U tom segmentu operateri nude vlastite mobilne aplikacije.
One služe za pregled osnovnih informacija; stanje računa, potrošene i preostale minute i podatkovni promet. Uz to, omogućuju vam i plaćanje računa, kao i aktiviranje i deaktiviranje dodatnih usluga.
Ne gubite vrijeme u redu
Najveća prednost automatizacije je u tomu da ne morate gubiti vrijeme na izravan kontakt s korisničkom službom. Čekati da vam se netko javi, pa mu objašnjavati što ustvari trebate i zašto to trebate, pa čekanje na eventualno prespajanje… Uz pomoć mobilnih aplikacija ne morate brinuti je li vaš nalog ispravno shvatila osoba s druge strane.
Prijava smetnje
Ako ste pretplatnici, u aplikacijama možete pregledati račune. Ako koristite bonove, možete vidjeti kada vam ističu, a da ne morate tražiti/pamtiti silne brojeve koji završavaju ljestvama. Usto, mobilne aplikacije omogućuju vam i nadoplatu bonova. U pojedinim mobilnim aplikacijama moguće je i prijaviti smetnju.
Privatni ili poslovni – ima razlike
Usluge koje se nude putem mobilnih aplikacija razlikuju se ovisno o tomu imate li pretplatu ili ste prepaid korisnik, te imate li privatni ili poslovni račun. Naravno, možete koristiti samo aplikaciju onog operatora čije usluge koristite – ne možete koristiti A1 aplikaciju ako ste pretplatnik Tele2.
OptimaKLUB za sve
Izuzetak je aplikacija OptimaKLUB – pametna kasica Optima Telekoma, koja čuva kućni budžet. Riječ je o aplikaciji koja donosi popuste u cijeloj Hrvatskoj, pronalazi najbliže prodajno mjesto na kojemu se mogu iskoristiti popusti, ali i nagrađuje dodatnim popustima. Aplikacija OptimaKLUB nije vezana ugovorom s pojedinim telekom operaterom, nego je dostupna svima.
Što je više ponuđenih opcija, to je mobilna aplikacija kvalitetnija, a u nastavku pogledajte detaljnu ponudu dostupnu na hrvatskom tržištu.
Detaljan pregled ponuđenih opcija
Moj Telekom HR
- Pregled i upravljanje svim uslugama na jednom mjestu
- Prikaz trenutačnog stanja potrošnje svih fiksnih i mobilnih usluga
- Sve telekom usluge dostupne na jednom mjestu
- Provjera stanja po svim brojevima unutar obiteljske tarife
- Upravljanje mobilnim i fiksnim brojevima, uslugom pristupa internetu, te MAXtv-om
- Administriranje usluge svih brojeva na Telekom ID profilu
- Pridruživanje novih usluga na Telekom ID profilu
- Provjera statusa računa
- Aktiviranje dodatnih opcija za roaming, pozive i poruke, internetski promet ili zabavu
- Brzo i jednostavno plaćanje računa
- Pregled svih plaćenih računa na jednom mjestu
- Nadoplata bona za bilo koji broj
- Prijava i automatsko rješavanje smetnji
Moja Simpa
- Praćenje stanja računa i potrošnje minuta i megabajta
- Nadoplata bona (sebi i drugima)
- Pregled aktivnih opcija
- Aktiviranje nove tarifne opcije i deaktiviranje postojeće
- Pregled isteka kartice
- Pregled svih Simpa pogodnosti i promotivnih ponuda
- Upravljanje svojim Simpa brojevima (ako ih ima više)
Moj.Iskon
- Jednostavno i brzo upravljanje svojim Iskon računom putem mobilnog uređaja
- Aplikacija olakšava otklanjanje ili prijavu eventualnih poteškoća u radu usluge
- Omogućuje pregled mjesečne potrošnje za telefon, internet i videoteku
- Pregled plaćenih i neplaćenih računa s rokom dospijeća
- Podešavanje postavki modema, Iskon.TV prijemnika i Wi-Fi mreže
- Pregled podataka korisnika linije
- Pregled stanja sustava
Moj Tele2
- Praćenje trenutne potrošnje
- Provjera stanja minuta, poruka ili MB unutar tarife ili dodatnog paketa
- Pregled i preuzimanje plaćenih i dospjelih računa u PDF formatu
- Preuzimanje podataka za uplatu i provjeravanje ukupnog iznosa za plaćanje
- Provjera stanja Tele2 računa na bonove, te stanje bonus kuna
- Promjena trenutne tarife
- Promjena obveznog podatkovnog prometa
- Aktiviranje i deaktiviranje dodatnih paketa minuta, poruka ili MB
- Kupnja bona sebi i drugima
- Praćenje povijesti transakcija
- Aktiviranje i deaktiviranje pojedine usluge
Moj A1
Privatni pretplatnici:
- Provjera trenutne potrošnje i stanje besplatnih minuta, SMS, GB/MB
- Pregled posljednjih 6 računa i dostupnost istih u PDF formatu
- Interaktivni prikaz zadnjeg računa
- Aktivacija e računa na e-mail adresu
- Pregled podataka korisnika linije
- Promjena statusa raznih opcija i paketa, ovisno o tarifnom modelu
- Obnovu računa A1 na bonova
Korisnici A1 na bonove:
- Provjera stanja na računu i datum isteka bona
- Obnova računa
- Pregled obnova bonova u posljednja 3 mj.
- Provjera uključenih minuta, SMS, GB/MB i dr.
- Prikaz tarifnog modela i mogućnost promjene
- Promjena statusa raznih opcija i paketa ovisno o tarifnom modelu
Moj Tomato
Korisnici bonova:
- Stanje na računu i datum isteka bona
- Obnova Tomato računa
- Prikaz tarifnog modela i mogućnost promjene
- Brojač besplatnih minuta, SMS, MB
- Promjena statusa Mobile surf paketa
Pretplatnici:
- Provjera trenutne potrošnje i stanja besplatnih minuta, SMS ili MB
- Pregled posljednjih 12 računa i dostupnost računa u PDF formatu, uključujući i podatke za plaćanje kao i 2D bar kod
- Pregled podataka korisnika linije
- Promjena statusa Mobile surf paketa
- Obnova računa Tomato korisnicima
Odaberi, usporedi i kupi najpovoljniji paket telekom usluga! →