Mobilne aplikacije telekom operatera – pogledajte tko što nudi

U procesu odabira najbolje ponude telekom operatera, osim cijene, bitna je i korisnička podrška. U tom segmentu operateri nude vlastite mobilne aplikacije.

One služe za pregled osnovnih informacija; stanje računa, potrošene i preostale minute i podatkovni promet. Uz to, omogućuju vam i plaćanje računa, kao i aktiviranje i deaktiviranje dodatnih usluga.

Ne gubite vrijeme u redu

Najveća prednost automatizacije je u tomu da ne morate gubiti vrijeme na izravan kontakt s korisničkom službom. Čekati da vam se netko javi, pa mu objašnjavati što ustvari trebate i zašto to trebate, pa čekanje na eventualno prespajanje… Uz pomoć mobilnih aplikacija ne morate brinuti je li vaš nalog ispravno shvatila osoba s druge strane.

Prijava smetnje

Ako ste pretplatnici, u aplikacijama možete pregledati račune. Ako koristite bonove, možete vidjeti kada vam ističu, a da ne morate tražiti/pamtiti silne brojeve koji završavaju ljestvama. Usto, mobilne aplikacije omogućuju vam i nadoplatu bonova. U pojedinim mobilnim aplikacijama moguće je i prijaviti smetnju.

Privatni ili poslovni – ima razlike

Usluge koje se nude putem mobilnih aplikacija razlikuju se ovisno o tomu imate li pretplatu ili ste prepaid korisnik, te imate li privatni ili poslovni račun. Naravno, možete koristiti samo aplikaciju onog operatora čije usluge koristite – ne možete koristiti A1 aplikaciju ako ste pretplatnik Tele2.

OptimaKLUB za sve

Izuzetak je aplikacija OptimaKLUB – pametna kasica Optima Telekoma, koja čuva kućni budžet. Riječ je o aplikaciji koja donosi popuste u cijeloj Hrvatskoj, pronalazi najbliže prodajno mjesto na kojemu se mogu iskoristiti popusti, ali i nagrađuje dodatnim popustima. Aplikacija OptimaKLUB nije vezana ugovorom s pojedinim telekom operaterom, nego je dostupna svima.

Što je više ponuđenih opcija, to je mobilna aplikacija kvalitetnija, a u nastavku pogledajte detaljnu ponudu dostupnu na hrvatskom tržištu.

Detaljan pregled ponuđenih opcija

Moj Telekom HR

  • Pregled i upravljanje svim uslugama na jednom mjestu
  • Prikaz trenutačnog stanja potrošnje svih fiksnih i mobilnih usluga
  • Sve telekom usluge dostupne na jednom mjestu
  • Provjera stanja po svim brojevima unutar obiteljske tarife
  • Upravljanje mobilnim i fiksnim brojevima, uslugom pristupa internetu, te MAXtv-om
  • Administriranje usluge svih brojeva na Telekom ID profilu
  • Pridruživanje novih usluga na Telekom ID profilu
  • Provjera statusa računa
  • Aktiviranje dodatnih opcija za roaming, pozive i poruke, internetski promet ili zabavu
  • Brzo i jednostavno plaćanje računa
  • Pregled svih plaćenih računa na jednom mjestu
  • Nadoplata bona za bilo koji broj
  • Prijava i automatsko rješavanje smetnji

Moja Simpa

  • Praćenje stanja računa i potrošnje minuta i megabajta
  • Nadoplata bona (sebi i drugima)
  • Pregled aktivnih opcija
  • Aktiviranje nove tarifne opcije i deaktiviranje postojeće
  • Pregled isteka kartice
  • Pregled svih Simpa pogodnosti i promotivnih ponuda
  • Upravljanje svojim Simpa brojevima (ako ih ima više)

 Moj.Iskon

  • Jednostavno i brzo upravljanje svojim Iskon računom putem mobilnog uređaja
  • Aplikacija olakšava otklanjanje ili prijavu eventualnih poteškoća u radu usluge
  • Omogućuje pregled mjesečne potrošnje za telefon, internet i videoteku
  • Pregled plaćenih i neplaćenih računa s rokom dospijeća
  • Podešavanje postavki modema, Iskon.TV prijemnika i Wi-Fi mreže
  • Pregled podataka korisnika linije
  • Pregled stanja sustava

Moj Tele2

  • Praćenje trenutne potrošnje
  • Provjera stanja minuta, poruka ili MB unutar tarife ili dodatnog paketa
  • Pregled i preuzimanje plaćenih i dospjelih računa u PDF formatu
  • Preuzimanje podataka za uplatu i provjeravanje ukupnog iznosa za plaćanje
  • Provjera stanja Tele2 računa na bonove, te stanje bonus kuna
  • Promjena trenutne tarife
  • Promjena obveznog podatkovnog prometa
  • Aktiviranje i deaktiviranje dodatnih paketa minuta, poruka ili MB
  • Kupnja bona sebi i drugima
  • Praćenje povijesti transakcija
  • Aktiviranje i deaktiviranje pojedine usluge

 Moj A1

Privatni pretplatnici:

  • Provjera trenutne potrošnje i stanje besplatnih minuta, SMS, GB/MB 
  • Pregled posljednjih 6 računa i dostupnost istih u PDF formatu
  • Interaktivni prikaz zadnjeg računa
  • Aktivacija e računa na e-mail adresu
  • Pregled podataka korisnika linije
  • Promjena statusa raznih opcija i paketa, ovisno o tarifnom modelu
  • Obnovu računa A1 na bonova

Korisnici A1 na bonove:

  • Provjera stanja na računu i datum isteka bona
  • Obnova računa
  • Pregled obnova bonova u posljednja 3 mj.
  • Provjera uključenih minuta, SMS, GB/MB i dr.
  • Prikaz tarifnog modela i mogućnost promjene
  • Promjena statusa raznih opcija i paketa ovisno o tarifnom modelu

 Moj Tomato

Korisnici bonova:

  • Stanje na računu i datum isteka bona
  • Obnova Tomato računa
  • Prikaz tarifnog modela i mogućnost promjene
  • Brojač besplatnih minuta, SMS, MB
  • Promjena statusa Mobile surf paketa

Pretplatnici:

  • Provjera trenutne potrošnje i stanja besplatnih minuta, SMS ili MB
  • Pregled posljednjih 12 računa i dostupnost računa u PDF formatu, uključujući i podatke za plaćanje kao i 2D bar kod
  • Pregled podataka korisnika linije
  • Promjena statusa Mobile surf paketa
  • Obnova računa Tomato korisnicima

Odaberi, usporedi i kupi najpovoljniji paket telekom usluga! → 

Prijavi se na newsletter i
ne propusti priliku za pravu uštedu

KOMPARE SERVIS

Kompareovci Iskustva kupaca Za partnere Poslovi Poslovni podaci Kontakt

ONLINE KUPOVINA

Kompare garancija Kompare poklon bon Postupak ugovaranja Načini plaćanja Česta pitanja Podaci i upute za plaćanje Provjera police dopunskog zdravstvenog osiguranja Upute za refundaciju i ugovorne ustanove

SIGURNOST KUPACA

GDPR Opći uvjeti Privole i pritužbe Otkazivanje ugovora i raskid police Politika obrade osobnih podataka Obavijest potrošačima Akcije u osiguranju

Načini plaćanja

Jednokratno općom uplatnicom ili karticama do 12 rata bez kamata.

© 2012-2019 kompare.hr

Distribuciju osiguranja omogućuje posrednik u osiguranju Custodia d.o.o za zastupanje u osiguranju
HANFA Datum dozvole za rad 09.08.2013.,Klasa dozvole za rad UP/I-453-02/13-37/38