Mobilne aplikacije telekom operatera – pogledajte tko što nudi

U procesu odabira najbolje ponude telekom operatera, osim cijene, bitna je i korisnička podrška. U tom segmentu operateri nude vlastite mobilne aplikacije.

One služe za pregled osnovnih informacija; stanje računa, potrošene i preostale minute i podatkovni promet. Uz to, omogućuju vam i plaćanje računa, kao i aktiviranje i deaktiviranje dodatnih usluga.

Ne gubite vrijeme u redu

Najveća prednost automatizacije je u tomu da ne morate gubiti vrijeme na izravan kontakt s korisničkom službom. Čekati da vam se netko javi, pa mu objašnjavati što ustvari trebate i zašto to trebate, pa čekanje na eventualno prespajanje… Uz pomoć mobilnih aplikacija ne morate brinuti je li vaš nalog ispravno shvatila osoba s druge strane.

Prijava smetnje

Ako ste pretplatnici, u aplikacijama možete pregledati račune. Ako koristite bonove, možete vidjeti kada vam ističu, a da ne morate tražiti/pamtiti silne brojeve koji završavaju ljestvama. Usto, mobilne aplikacije omogućuju vam i nadoplatu bonova. U pojedinim mobilnim aplikacijama moguće je i prijaviti smetnju.

Privatni ili poslovni – ima razlike

Usluge koje se nude putem mobilnih aplikacija razlikuju se ovisno o tomu imate li pretplatu ili ste prepaid korisnik, te imate li privatni ili poslovni račun. Naravno, možete koristiti samo aplikaciju onog operatora čije usluge koristite – ne možete koristiti A1 aplikaciju ako ste pretplatnik Tele2.

OptimaKLUB za sve

Izuzetak je aplikacija OptimaKLUB – pametna kasica Optima Telekoma, koja čuva kućni budžet. Riječ je o aplikaciji koja donosi popuste u cijeloj Hrvatskoj, pronalazi najbliže prodajno mjesto na kojemu se mogu iskoristiti popusti, ali i nagrađuje dodatnim popustima. Aplikacija OptimaKLUB nije vezana ugovorom s pojedinim telekom operaterom, nego je dostupna svima.

Što je više ponuđenih opcija, to je mobilna aplikacija kvalitetnija, a u nastavku pogledajte detaljnu ponudu dostupnu na hrvatskom tržištu.

Detaljan pregled ponuđenih opcija

Moj Telekom HR

  • Pregled i upravljanje svim uslugama na jednom mjestu
  • Prikaz trenutačnog stanja potrošnje svih fiksnih i mobilnih usluga
  • Sve telekom usluge dostupne na jednom mjestu
  • Provjera stanja po svim brojevima unutar obiteljske tarife
  • Upravljanje mobilnim i fiksnim brojevima, uslugom pristupa internetu, te MAXtv-om
  • Administriranje usluge svih brojeva na Telekom ID profilu
  • Pridruživanje novih usluga na Telekom ID profilu
  • Provjera statusa računa
  • Aktiviranje dodatnih opcija za roaming, pozive i poruke, internetski promet ili zabavu
  • Brzo i jednostavno plaćanje računa
  • Pregled svih plaćenih računa na jednom mjestu
  • Nadoplata bona za bilo koji broj
  • Prijava i automatsko rješavanje smetnji

Moja Simpa

  • Praćenje stanja računa i potrošnje minuta i megabajta
  • Nadoplata bona (sebi i drugima)
  • Pregled aktivnih opcija
  • Aktiviranje nove tarifne opcije i deaktiviranje postojeće
  • Pregled isteka kartice
  • Pregled svih Simpa pogodnosti i promotivnih ponuda
  • Upravljanje svojim Simpa brojevima (ako ih ima više)

 Moj.Iskon

  • Jednostavno i brzo upravljanje svojim Iskon računom putem mobilnog uređaja
  • Aplikacija olakšava otklanjanje ili prijavu eventualnih poteškoća u radu usluge
  • Omogućuje pregled mjesečne potrošnje za telefon, internet i videoteku
  • Pregled plaćenih i neplaćenih računa s rokom dospijeća
  • Podešavanje postavki modema, Iskon.TV prijemnika i Wi-Fi mreže
  • Pregled podataka korisnika linije
  • Pregled stanja sustava

Moj Tele2

  • Praćenje trenutne potrošnje
  • Provjera stanja minuta, poruka ili MB unutar tarife ili dodatnog paketa
  • Pregled i preuzimanje plaćenih i dospjelih računa u PDF formatu
  • Preuzimanje podataka za uplatu i provjeravanje ukupnog iznosa za plaćanje
  • Provjera stanja Tele2 računa na bonove, te stanje bonus kuna
  • Promjena trenutne tarife
  • Promjena obveznog podatkovnog prometa
  • Aktiviranje i deaktiviranje dodatnih paketa minuta, poruka ili MB
  • Kupnja bona sebi i drugima
  • Praćenje povijesti transakcija
  • Aktiviranje i deaktiviranje pojedine usluge

 Moj A1

Privatni pretplatnici:

  • Provjera trenutne potrošnje i stanje besplatnih minuta, SMS, GB/MB 
  • Pregled posljednjih 6 računa i dostupnost istih u PDF formatu
  • Interaktivni prikaz zadnjeg računa
  • Aktivacija e računa na e-mail adresu
  • Pregled podataka korisnika linije
  • Promjena statusa raznih opcija i paketa, ovisno o tarifnom modelu
  • Obnovu računa A1 na bonova

Korisnici A1 na bonove:

  • Provjera stanja na računu i datum isteka bona
  • Obnova računa
  • Pregled obnova bonova u posljednja 3 mj.
  • Provjera uključenih minuta, SMS, GB/MB i dr.
  • Prikaz tarifnog modela i mogućnost promjene
  • Promjena statusa raznih opcija i paketa ovisno o tarifnom modelu

 Moj Tomato

Korisnici bonova:

  • Stanje na računu i datum isteka bona
  • Obnova Tomato računa
  • Prikaz tarifnog modela i mogućnost promjene
  • Brojač besplatnih minuta, SMS, MB
  • Promjena statusa Mobile surf paketa

Pretplatnici:

  • Provjera trenutne potrošnje i stanja besplatnih minuta, SMS ili MB
  • Pregled posljednjih 12 računa i dostupnost računa u PDF formatu, uključujući i podatke za plaćanje kao i 2D bar kod
  • Pregled podataka korisnika linije
  • Promjena statusa Mobile surf paketa
  • Obnova računa Tomato korisnicima

Odaberi, usporedi i kupi najpovoljniji paket telekom usluga! → 

KOMPARE SERVIS

Kompareovci Iskustva kupaca Za partnere Poslovi Poslovni podaci Uredi i kontakt

ONLINE KUPOVINA

Postupak ugovaranja Česta pitanja Načini plaćanja auto osiguranja Načini plaćanja dopunskog zdravstvenog osiguranja Provjera police dopunskog zdravstvenog osiguranja Upute za refundaciju i ugovorne ustanove

SIGURNOST KUPACA

Informacije o obradi osobnih podataka Pravne obavijesti Reklamacije i pritužbe Otkazivanje ugovora i raskid police Obavijest potrošačima Akcije u osiguranju Zakonski termini za vrstu osiguranja

Načini plaćanja

Jednokratno općom uplatnicom ili karticama do 12 rata bez kamata.
Trustmark webshop

OBRADA PODATAKA
Upisane osobne podatke koristimo da te možemo kontaktirati, obavijestiti o ponudama i pomoći ti pronaći osiguranje ili telekom uslugu prema tvojim zahtjevima i potrebama. U svakom trenutku možeš se predomisliti i odbiti primanje naših e-mail poruka klikom na opciju “odjava” na kraju svake naše poruke ili popunjavanjem obrasca ili slanjem poruke na szop@kompare.hr. Pročitaj više u Informacije o obradi osobnih podataka

GOOGLE CAPTCHA ZAŠTITA
Stranica kompare.hr zaštićena je Google Captcha sustavom, a više o tome možeš pročitati kroz politiku privatnosti i uvjete korištenja.

Odjavi se s newslettera

Newsletter šaljemo našim korisnicima temeljem legitimnog interesa. Upiši svoju e-mail adresu ako ne želiš primati newsletter. Sve o obradi podataka pronađi u Informacije o obradi osobnih podataka

© 2012- kompare.hr

Distribuciju osiguranja omogućuje posrednik u osiguranju Custodia d.o.o za zastupanje u osiguranju
HANFA Datum dozvole za rad 09.08.2013.,Klasa dozvole za rad UP/I-453-02/13-37/38

whatsapp
Viber