Kako izgleda proces ugovaranja osiguranja?

Nakon što ste korak po korak napravili usporedbu ponuda osiguravajućih kuća i odlučili se za jednu, kontaktirao vas je agent. Slijedeći korak prema ugovaranju police osiguranja je kreiranje ponude. Zvuči čudno, no ponudom ugovaratelj nudi sebe (ili svoju imovinu ili nešto drugo) osiguravajućoj kući da ga osigura.

Zato ponuda treba biti što detaljnija i što točnija.Važno je utvrditi što točno želite ili ne želite osigurati i što točno ulazi u ponudu. Primjerice, osiguravate li nekretninu, budite sigurni što točno pokriva osiguranje: stvari u garaži i spremištu, krov, prozori, umjetnine, novac… Važno je i od kojih su sve rizika osigurane; poplava, potres, požar, izljev vode, razbojstvo…

Opći dio ponude osiguranja odgovara na pitanja: tko ugovara osiguranje, tko je osiguran, što se točno osigurava, na koji iznos su osigurane osobe ili stvari, kolika je godišnja premija… Poseban dio ponude za životno osiguranje čine takozvana „zdravstvena pitanja“. Nije svejedno jesmo li zdravi ili dugi niz bolujemo od neke bolesti. Važno je i kako živimo – pušimo li, jesmo li pretili, imamo li povišen tlak, bavimo li se rizičnim zanimanjem ili rizičnim sportom. Sve su to faktori koji utječu na povećanje rizika zbog kojeg će osiguravatelj na temelju stručne procjene povisiti premiju koju plaćamo.

Nakon ispunjavanja ponude slijedi uplata premijske rate. Ukoliko postoje odstupanja od uobičajenih rizika, biti će zatražena dodatna dokumentacija, pojašnjenja i procjene. Tek kada osiguratelj procijeni ponudu i utvrdi koliki rizik preuzima na sebe, prihvatiti će (ili odbiti) vašu ponudu i izdati policu osiguranja.

Policu usiguranja primit ćete osobno ili poštom, a njen sastavni dio su i opći uvjeti – pročitajte ih. Pročitajte i samu policu osiguranja kako bi utvrdili jesu li svi podaci, datumi, lokacije, imena i slično, točno napisani.
Mnogi bi rekli – tu je kraj. Uglavnom jest, no dobro je s vremena na vrijeme provjeravati situaciju na tržištu i uspoređivati svoju policu s trenutnom ponudom konkurencije. Možda možete i bolje.

 

Usporedi osiguranja, kupi online i uštedi. Klikni!

 

KOMPARE SERVIS

Kompareovci Iskustva kupaca Za partnere Poslovi Poslovni podaci Uredi i kontakt

ONLINE KUPOVINA

Postupak ugovaranja Česta pitanja Načini plaćanja auto osiguranja Načini plaćanja dopunskog zdravstvenog osiguranja Provjera police dopunskog zdravstvenog osiguranja Upute za refundaciju i ugovorne ustanove

SIGURNOST KUPACA

Informacije o obradi osobnih podataka Pravne obavijesti Reklamacije i pritužbe Otkazivanje ugovora i raskid police Obavijest potrošačima Akcije u osiguranju Zakonski termini za vrstu osiguranja

Načini plaćanja

Jednokratno općom uplatnicom ili karticama do 12 rata bez kamata.
Trustmark webshop

OBRADA PODATAKA
Upisane osobne podatke koristimo da te možemo kontaktirati, obavijestiti o ponudama i pomoći ti pronaći osiguranje ili telekom uslugu prema tvojim zahtjevima i potrebama. U svakom trenutku možeš se predomisliti i odbiti primanje naših e-mail poruka klikom na opciju “odjava” na kraju svake naše poruke ili popunjavanjem obrasca ili slanjem poruke na szop@kompare.hr. Pročitaj više u Informacije o obradi osobnih podataka

GOOGLE CAPTCHA ZAŠTITA
Stranica kompare.hr zaštićena je Google Captcha sustavom, a više o tome možeš pročitati kroz politiku privatnosti i uvjete korištenja.

Odjavi se s newslettera

Newsletter šaljemo našim korisnicima temeljem legitimnog interesa. Upiši svoju e-mail adresu ako ne želiš primati newsletter. Sve o obradi podataka pronađi u Informacije o obradi osobnih podataka

© 2012- kompare.hr

Distribuciju osiguranja omogućuje posrednik u osiguranju Custodia d.o.o za zastupanje u osiguranju
HANFA Datum dozvole za rad 09.08.2013.,Klasa dozvole za rad UP/I-453-02/13-37/38

whatsapp
Viber