5 koraka kako dobro prodati polovni auto

Prodajete polovni auto, a niste sigurni da ćete postići dobru cijenu?

5 koraka kako dobro prodati polovni auto

Postoji nekoliko savjeta putem kojih možete dobro proći bez puno troškova s vaše strane.

  1. Urednost – potrudite se da automobil bude čist i uredan, no isto tako nije isto ukoliko auto perete redovito ili samo taj jedan put prije prodaje nakon godinu dana neposjećivanja autopraonice. Međutim, u svakom je slučaju bolje oprati, usisati i obrisati auto nego kupcu pokazati blatnjav i prašnjav auto s neurednom, razbacanom i smrdljivom unutrašnjošću
  2. Fotografija – kada oglašavate svoj automobil, imajte na umu da
    [bctt tweet=”Oglas bez fotografije ima oko 50% manju mogućnost da će biti primijećen od oglasa s fotografijom”] Ukoliko je auto dobro sačuvan i atraktivan, zašto to ne biste iskoristili? Također, većina si ne može odmah vizualizirati model koji je na oglasu iz razno raznih razloga (nije čest model na cestama, ne pamte automobile,…), a možda bi im se svidio da ga vide na slici. Nadalje, oglašavanje na više mjesta znači veće šanse za prodaju. To ne znači da koristite filter s Instagrama 😉
  3. Nedostatci – nijedan kupac ne bi bio sretan da kupi automobil koji mora još dotjerivati, bez obzira na cijenu. Auti s vidljivim nedostatcima teže pronalaze svojeg kupca, a ukoliko riješite one sitne i zapravo otklonjive nedostatke, već ste puno napravili! Uložite malo truda i vremena ako biste zamijenili otpalu zaštitnu letvicu, rastrganu oznaku i tkaninu ili pregorjelu žarulju, pokrpajte tkaninu sjedala, itd. Nije veliki trošak, a znatno popravlja generalnu sliku automobila kojeg prodajete.
  4. Kućna adresa – kada netko kupuje polovni automobil, ne zanima ga privatni život prodavača, već je dolazak na vašu kućnu adresu odličan način da se uvjere u to da nije riječ o profesionalnoj preprodaji auta, limaru ili mehaničaru koji prodaje neispravne/neoštećene aute nakon što ih uredi pa APP (ako prođe, prođe). Ukoliko pristanete na posjetu potencijalnog kupca vašoj kući da se on uvjeri u legitimnost ponude, napravili ste dobar potez koji vas vodi korak bliže prodaji.
  5. Probna vožnja – ukoliko je auto ispravan, nema razloga zašto ne biste dozvolili kratku probnu vožnju. Ukoliko uz to pristajete na stručni, mehaničarski pregled, tom gestom, ali i rezultatima pregleda dajete kupcu do znanja da doista ne prešućujete nikakve velike ili kritične nedostatke. Budite dobro informirani o svom autu, kulturno i smireno odgovarajte na pitanja jer ne želite da kupac dobije osjećaj da mu nešto želite podvaliti.

S par kratkih i logičnih savjeta možete postići dobru cijenu i pritom ne otjerati nijednog kupca. Na isti, transparentan način, kompare.hr prikazuje cijene polica auto osiguranja za vaše podatke – isprobajte

p.s. ako ne prodajete polovni, već ga tražite – pisali smo i savjete pri kupovini polovnog auta.

 

Ugovorite auto osiguranje online! →

 

Prijavi se na newsletter i
ne propusti priliku za pravu uštedu

KOMPARE SERVIS

Kompareovci Iskustva kupaca Za partnere Poslovi Poslovni podaci Kontakt

ONLINE KUPOVINA

Kompare garancija Kompare poklon bon Postupak ugovaranja Načini plaćanja Česta pitanja

SIGURNOST KUPACA

GDPR Opći uvjeti Privole i pritužbe

Načini plaćanja

Jednokratno općom uplatnicom ili karticama do 12 rata bez kamata.

© 2012-2019 kompare.hr

Distribuciju osiguranja omogućuje posrednik u osiguranju Custodia d.o.o za zastupanje u osiguranju
HANFA Datum dozvole za rad 09.08.2013.,Klasa dozvole za rad UP/I-453-02/13-37/38