5 koraka kako dobro prodati polovni auto

Prodajete polovni auto, a niste sigurni da ćete postići dobru cijenu?

5 koraka kako dobro prodati polovni auto

Postoji nekoliko savjeta putem kojih možete dobro proći bez puno troškova s vaše strane.

  1. Urednost – potrudite se da automobil bude čist i uredan, no isto tako nije isto ukoliko auto perete redovito ili samo taj jedan put prije prodaje nakon godinu dana neposjećivanja autopraonice. Međutim, u svakom je slučaju bolje oprati, usisati i obrisati auto nego kupcu pokazati blatnjav i prašnjav auto s neurednom, razbacanom i smrdljivom unutrašnjošću
  2. Fotografija – kada oglašavate svoj automobil, imajte na umu da
    Oglas bez fotografije ima oko 50% manju mogućnost da će biti primijećen od oglasa s fotografijom Click To Tweet Ukoliko je auto dobro sačuvan i atraktivan, zašto to ne biste iskoristili? Također, većina si ne može odmah vizualizirati model koji je na oglasu iz razno raznih razloga (nije čest model na cestama, ne pamte automobile,…), a možda bi im se svidio da ga vide na slici. Nadalje, oglašavanje na više mjesta znači veće šanse za prodaju. To ne znači da koristite filter s Instagrama 😉
  3. Nedostatci – nijedan kupac ne bi bio sretan da kupi automobil koji mora još dotjerivati, bez obzira na cijenu. Auti s vidljivim nedostatcima teže pronalaze svojeg kupca, a ukoliko riješite one sitne i zapravo otklonjive nedostatke, već ste puno napravili! Uložite malo truda i vremena ako biste zamijenili otpalu zaštitnu letvicu, rastrganu oznaku i tkaninu ili pregorjelu žarulju, pokrpajte tkaninu sjedala, itd. Nije veliki trošak, a znatno popravlja generalnu sliku automobila kojeg prodajete.
  4. Kućna adresa – kada netko kupuje polovni automobil, ne zanima ga privatni život prodavača, već je dolazak na vašu kućnu adresu odličan način da se uvjere u to da nije riječ o profesionalnoj preprodaji auta, limaru ili mehaničaru koji prodaje neispravne/neoštećene aute nakon što ih uredi pa APP (ako prođe, prođe). Ukoliko pristanete na posjetu potencijalnog kupca vašoj kući da se on uvjeri u legitimnost ponude, napravili ste dobar potez koji vas vodi korak bliže prodaji.
  5. Probna vožnja – ukoliko je auto ispravan, nema razloga zašto ne biste dozvolili kratku probnu vožnju. Ukoliko uz to pristajete na stručni, mehaničarski pregled, tom gestom, ali i rezultatima pregleda dajete kupcu do znanja da doista ne prešućujete nikakve velike ili kritične nedostatke. Budite dobro informirani o svom autu, kulturno i smireno odgovarajte na pitanja jer ne želite da kupac dobije osjećaj da mu nešto želite podvaliti.

S par kratkih i logičnih savjeta možete postići dobru cijenu i pritom ne otjerati nijednog kupca. Na isti, transparentan način, kompare.hr prikazuje cijene polica auto osiguranja za vaše podatke – isprobajte

p.s. ako ne prodajete polovni, već ga tražite – pisali smo i savjete pri kupovini polovnog auta.